![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een ATI Radeon X1950 512MB kaart. I'm trying to update van de video's en met enkele problemen. Ten eerste, download ik de drivers op mijn bureaublad. Toen ik selecteer de map Driver en Setup, geeft me dit bericht: Setup kan niet doorgaan omdat de lengte van de opgegeven directory pad plus de installatie mapnaam meer dan 95 tekens. Verkort een of beide van de opgegeven limiet en probeer het opnieuw. Heeft iemand enig idee wat er hier aan de hand? Please help. Thx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beweeg het ergens anders als C: en draaien.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem met Driver updaten | manukes | Algemeen Hardware Chat | 3 | 2 november 2009 01:55 |
| ATI Radeon X550 beeldschermstuurprogramma | Lazer08 | Multimedia & Codecs | 0 | 12 jun 2009 22:23 |
| Radeon X1950 IceQ 3 - Red Light | applelover123 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 1 juni 2009 16:39 |
| Netwerk driver probleem | CE-Jones | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 17 dec 2007 13:42 |
| ATI Radeon X1950 reeks | saminh | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 14 dec 2007 00:34 |
| Thread Tools | |
| |