![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har ett ATI Radeon X1950 512MB kort. Jag försöker uppdatera grafikdrivrutinerna och med vissa problem. Först, jag ladda ner drivrutiner på mitt skrivbord. När jag välja Driver mappen och kör installationsprogrammet, det ger mig det här meddelandet: Installationen kan inte fortsätta på grund av längden på den angivna sökvägen plus installation mappnamn överstiger 95 tecken. Förkorta en eller båda av de angivna gränsvärdet och försök igen. Har någon en aning om vad som händer här? Please help. Thx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flytta den någon annanstans som C: och kör det.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med Driver Uppdatera | manukes | General Hardware Chat | 3 | 2 november 2009 01:55 |
| ATI Radeon X550 grafikdrivrutinen | Lazer08 | Multimedia & Codecs | 0 | 12 juni 2009 22:23 |
| Radeon X1950 IceQ 3 - Red Light | applelover123 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 1 juni 2009 16:39 |
| Nätverksdrivrutinen fråga | CE Jones | Nätverk, Modem & VoIP | 6 | 17 december 2007 13:42 |
| ATI Radeon X1950 rad | saminh | Grafikkort & Skärmar | 10 | 14 december 2007 00:34 |
| Thread Tools | |
| |