![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har netop fået en 128MB grafikkort, efter at købe en DVI til VGA-omformer jeg installerede det. Men om opstart indtil jeg får en blank skærm (monitor ophold på standby), men blæseren på grafikkortet ture op og computeren kører Windows. Did I miss something? Please svar hurtigt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er kortet arbejde i dos eller slet ikke?
| |||
| |||
| Blæseren på kortet spins op, men overvåge blot bliver på standby, og ved den måde, der ikke er nogen bipper eller lignende. |
|
| |||
| |||
| Enten det er defekt eller der er en dodgy forbindelse via DVI til Monitor. |
|
| |||
| |||
| Som jeg sagde før jeg bruger et VGA-adapter, og jeg har fået at vide, at kortet gør faktisk arbejde (fra til 2 venner). |
|
| |||
| |||
| Tja det kan kun være én af disse to ting, der enten arbejder eller det ikke, uanset hvad dine betroede venner fortalte dig. |
|
| |||
| |||
| Jeg forstår, hvad du mener, men gør DVI til VGA skal trykkes i temmelig stramt, før jeg får et display på skærmen? |
|
| |||
| |||
| Der er skruer på DVI adapter og VGA-skærm stikket, sørg for, at de er udført korrekt. |
|
| |||
| |||
| Gjort det, og kontrolleret, at. Skal jeg fjerne mit nuværende kort drivere, før du installerer det nye kort og dets drivere? |
|
| |||
| |||
| It's hardware ikke software, hvis skærmen ikke engang displayet i DOS / Post skærme. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Søger 2 Upgrade Pc Need Help Please | Countissa | General Hardware Chat | 9 | 22 oktober 2009 11:07 |
| Upgrade Spørgsmål - Palit ATI Radeon HD 4670 Super! 512MB PCI-E | Cyrez60659 | Grafikkort & Monitors | 1 | 30 april 2009 19:57 |
| Bundkort Upgrade Spørgsmål | P5200 | CPU, bundkort og RAM | 11 | 7 februar 2009 20:59 |
| Endnu en opgradering eller REPLACE spørgsmål ... | anotherbob | General Hardware Chat | 4 | 14 november 2008 19:14 |
| At opgradere, eller undlade at opgradere ..., at det er spørgsmålet | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 3 | 22 januar 2008 20:45 |
| Thread Tools | |
| |