![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri saanut 128MB Graphics kortin jälkeen ostaa DVI-VGA-muuntimen olen asentanut sen. Mutta käynnistystä jopa saan tyhjä ruutu (monitori pysyy valmiustilassa), mutta tuuletin on näytönohjain pyöräytyksiä ja tietokone toimii ikkunat. Did I miss jotain? Vastaa pian. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko kortin työtä dos tai ei lainkaan?
| |||
| |||
| Tuulettimen kortissa pyöräytyksiä, mutta monitorin juuri jää valmiustilaan ja siitä tavasta ei ole piippausta tai jotain sellaista. |
|
| |||
| |||
| Joko se on viallinen tai on konstikas yhteyden kautta DVI valvoa. |
|
| |||
| |||
| Kuten aiemmin sanoin olen käyttäen VGA-sovitin, ja minulle on kerrottu, että kortti ei itse toimi (alkaen 2 luotettujen kavereiden). |
|
| |||
| |||
| No se voi olla vain yksi näistä kahdesta asiasta, se joko toimii tai ei riippumatta siitä, mitä teidän luotettujen ystävien sanoin. |
|
| |||
| |||
| En ymmärrä mitä tarkoitat, mutta ei DVI-VGA-sovitin on painetaan melko tiukasti, ennen kuin saan näytöstä voi seurata? |
|
| |||
| |||
| On ruuvit on DVI adapteri ja VGA-pistoke, varmista, että ne ovat tehneet oikein. |
|
| |||
| |||
| Tehty, ja tarkastettava, että. Pitäisikö minun poistaa nykyisessä kortin ajurit ennen kuin asennat tämän uuden kortin ja sen ajurit? |
|
| |||
| |||
| On laitteisto ei ohjelmisto, jos monitori ei edes näytön DOS / Post-ruuduissa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Looking 2 Päivitä Pc Need Help Please | Countissa | Rautatavaran Chat | 9 | 22 lokakuu 2009 11:07 |
| Päivitys Question - Palit ATI Radeon HD 4670 Super! 512 Mt PCI-E | Cyrez60659 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 30th Apr 2009 19:57 |
| Emolevy Upgrade Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 7. helmikuu 2009 20:59 |
| Jälleen UPGRADE tai REPLACE kysymys ... | anotherbob | Rautatavaran Chat | 4 | 14. marraskuu 2008 19:14 |
| Päivitä tai Älä päivitä ..., että on kysymys | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 22. Jan 2008 20:45 |
| Thread Tools | |
| |