![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb zojuist een 128MB grafische kaart, na het kopen van een DVI-naar-VGA converter installeerde ik het. Maar op opstart krijg ik een leeg scherm (de monitor blijft op stand-by), maar de fan op de grafische kaart draait en de computer loopt ramen. Heb ik iets gemist? Beantwoord snel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is de kaart in dos of helemaal niet?
| |||
| |||
| De ventilator op de kaart draait, maar de monitor gewoon blijft op stand-by en door de manier waarop er geen pieptonen of iets dergelijks. |
|
| |||
| |||
| Ofwel het is defect of er sprake is van een onbetrouwbare verbinding via de DVI-naar-Monitor. |
|
| |||
| |||
| Zoals ik al zei ben ik met een VGA-adapter en ik heb vernomen dat kaart doet eigenlijk het werk (uit tot 2 vertrouwde vrienden). |
|
| |||
| |||
| Wel kan zij alleen worden een van deze twee dingen, zij ofwel werken of niet, ongeacht wat uw vertrouwde vrienden vertelde je. |
|
| |||
| |||
| Ik begrijp wat je bedoelt, maar wel de DVI-naar-VGA-adapter moeten worden gedrukt op heel strak voordat ik een weergave op de monitor? |
|
| |||
| |||
| Er zijn schroeven op de DVI-VGA-adapter en plug, zorg ervoor dat ze worden gedaan correct. |
|
| |||
| |||
| Gedaan en gecontroleerd dat. Moet ik de installatie van mijn huidige kaart drivers voor het installeren van deze nieuwe kaart en haar bestuurders? |
|
| |||
| |||
| Het is niet de software als de hardware van de monitor niet eens elkaar in DOS / Post schermen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zoek 2 Upgrade Pc Need Please Help | Countissa | Algemeen Hardware Chat | 9 | 22 oktober 2009 11:07 |
| Upgrade Vraag - Palit ATI Radeon HD 4670 Super! 512MB PCI-E | Cyrez60659 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 30 apr 2009 19:57 |
| Moederbord upgrade Vraag | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | De 7 februari 2009 20:59 |
| Nog een upgrade of vervanging van vraag ... | anotherbob | Algemeen Hardware Chat | 4 | 14 nov 2008 19:14 |
| Om te upgraden of niet om te upgraden ... dat is de vraag | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 22 Jan 2008 20:45 |
| Thread Tools | |
| |