![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp fått en 128MB grafikk kort, etter å kjøpe en DVI-til-VGA-konverter jeg installerte det. Men den starter opp får jeg en tom skjerm (skjermen forblir på standby), men viften på grafikkortet spinner opp og datamaskinen kjører Windows. Did I miss something? Vennligst svar snart. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har kortet fungere i dos eller ikke i det hele tatt?
| |||
| |||
| Viften på kortet spinner opp, men skjermen bare forblir på standby, og for øvrig er det ingen pip eller noe slikt. |
|
| |||
| |||
| Enten det er feil eller det er en dodgy tilkobling gjennom DVI til Monitor. |
|
| |||
| |||
| Som jeg sa før jeg bruker en VGA-adapter og jeg har blitt fortalt at kortet ikke fungerer faktisk (fra til 2 betrodde venner). |
|
| |||
| |||
| Vel det kan bare være én av disse to tingene, virker det enten eller det ikke uansett hva betrodde venner fortalt deg. |
|
| |||
| |||
| Jeg forstår hva du mener, men DVI til VGA-adapter må trykket i ganske tett før jeg får et display på skjermen? |
|
| |||
| |||
| Det er skruene på DVI-adapter og VGA skjerm kontakten, og at de er gjort ordentlig opp. |
|
| |||
| |||
| Gjort og sjekket det. Bør jeg avinstallere mitt nåværende kort driverne før du installerer denne nye kortet og drivere? |
|
| |||
| |||
| Det er maskinvare ikke programvare hvis skjermen ikke viser selv i DOS / Post-skjermene. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Leter 2 Upgrade Pc Need Help Ver | Countissa | General Hardware Chat | 9 | 22 oktober 2009 11:07 |
| Oppgrader Spørsmål - Palit ATI Radeon HD 4670 Super! 512MB PCI-E | Cyrez60659 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 30 april 2009 19:57 |
| Hovedkort Upgrade Spørsmål | P5200 | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 7 februar 2009 20:59 |
| Enda en oppgradering eller ERSTATT spørsmål ... | anotherbob | General Hardware Chat | 4 | 14 nov 2008 19:14 |
| Å oppgradere eller ikke oppgradere ... det er spørsmålet | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 22 januar 2008 20:45 |
| Thread Tools | |
| |