![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nykyinen järjestelmä on seuraava: Foxconn K8M890M2MA-R2SH AMD 64 X2 5200 2.7ghz 2GB DDR2 RAM Radeon X1600 Pro 256 Mt PCI-E 40 GB IDE Sisäinen HD 250 Gt ulkoinen USB-HD VGA LCD (Oletus päätöslauselman 1024 X 768) Olen ajatellut päivitystä minun näytönohjain on Palit ATI Radeon HD 4670 Super! 512 Mt PCI-E, jota voin saada aika halpaa nyt. Olen vain ihmetellä: Toimiiko se minun järjestelmää? Onko arvoinen uprgrade? Will I nähdä lisää merkittävästi pelaamista suorituskykyyn? (Haluan pystyä toistamaan uusia pelejä) Onko mitään konstikas noin kortti minun pitäisi tietää ennen kuin voin ostaa sen? Tiedän, että se kestää kaksi ulkopohjat tapauksessa lähtö-ja saapumisajat (for the extra pistorasiat), mutta sen ei pitäisi olla ongelma, eikö? (Ottaen huomioon, minulla ei ole muita kortteja emolevyn kuin kaikki muu on laivalla) Ole hyvä ja apua olisi arvostettu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The 4830 on paljon parempi päivitykseen. Tuohon res sinulla on myös bottlenecked jonka CPU niin se ei voi olla niin suuri ja hypätä kuin luulisi.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Palit PCI Radeon HD 4850 Sonic erityispainos Lisäys (DDR5) | butski | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 2. Jun 2009 13:15 |
| Palit Radeon 4850 Graphics Card Problem | Pablo15 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 29. toukokuuta 2009 03:42 |
| Emolevy Upgrade Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 7. helmikuu 2009 20:59 |
| Päivitys Kysymys | PC WhizzKid | Graphics Cards & Näytöt | 14 | 16. Huhtikuu 2008 15:14 |
| Päivitä tai Älä päivitä ..., että on kysymys | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 22. Jan 2008 20:45 |
| Thread Tools | |
| |