![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min nåværende systemet er som følger: Foxconn K8M890M2MA-R2SH AMD 64 X2 5200 2.7ghz 2GB DDR2 RAM Radeon X1600 Pro 256 MB PCI-E 40 GB IDE Intern HD 250 GB ekstern USB HD VGA LCD-skjerm (Standard Oppløsning 1024 X 768) Jeg tenker på å oppgradere min grafikkort til en Palit ATI Radeon HD 4670 Super! 512MB PCI-E som jeg kan bli ganske billig nå. Jeg bare lurer på: Vil det fungere med mitt system? Er det verdt det uprgrade? Vil jeg se en stor økning i spillytelse? (Jeg vil kunne spille nye spill) Er det noe dodgy om kort jeg bør vite før jeg kjøper den? Jeg vet at det tar opp to ytre tilfelle slots (for ekstra stikkontakter), men det bør ikke være et problem, ikke sant? (Considering jeg ikke har andre kort i hovedkortet som alt annet er onboard) Vennligst hjelp ville være verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The 4830 er en mye bedre oppgradering. Da res vil du også være bottlenecked av CPU, så det er kanskje ikke så stor av hoppe som du tror.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|