![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej allesammen For et par dage siden jeg købte en anden pc, men den kom med GeForce 7500LE PCI-E 16. Dette er en meget ubrugelig kortet, som det gør ikke spille nogen af de nye spil, så nu jeg tænker på at opgradere til XFX Gforce 8600GT PCI-E. Jeg ved også, at jeg har brug for en ny PSU som dette er kun 250W, og jeg havde tænkt på at købe en billig 500W en. Nu mit spørgsmål er: 1) Er det værd at gå til 8600GT eller det ikke vil være en stor forskel. 2) Jeg har en inter motherboad Pachard Bell OEM, vil det støtte det? 3) Vil 500W PSU være ok, jeg kun har 2 HDDs, 1 DVD og kortet. Jeg har nedenstående links for hardware jeg ønskede at få, skal du have et kig og give mig noget feedback, hvis det er værd eller ej. Tak Gforce 8600GT http://www.ebuyer.com/product/127346 PSU http://www.ebuyer.com/product/126928 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| for endnu bedre, jeg ville få en 512MB
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Svar på dine spørgsmål er, i rækkefølge:
1. måske 2. sandsynligvis 3. måske For # 1 - 8600GT er ikke et meget godt kort. Faktisk du gerne være bedre at køre en 7950. Hvis du vil opgradere, skal du opgradere godt - ikke køber et kort, som allerede forældet. Gå efter 8800GT, som 8600GT vil udføre anstændigt, men ikke beundringsværdig om ikke blot next-gen spil, men nuværende gen spil. For # 2. Du har angivet, du allerede havde et PCI-E x16-kortet, så jeg antager, at du har et PCI-E x16 slot, så det burde virke. For # 3. Se # 1. Mindst gå 600 W. 500W er opskaering det meget meget tæt for en masse nyere hardware. At PSU ser off-mærke (se: junk) og kun har en SATA stik - håber 2 / 3 af din periferienheder kører IDE! Gå til NewEgg og finde en god en. Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Opgradering Grafikkort | rayy | Grafikkort & Monitors | 1 | 6 oktober 2009 18:34 |
| Grafikkort opgradering hjælp! ! ! ! ! ! | Laureng123 | Grafikkort & Monitors | 6 | 30 September 2009 15:37 |
| Opgradering af RAM og grafikkort Behov Sum Hjælp | Taesin | CPU, bundkort og RAM | 3 | 21. aug 2009 09:26 |
| Opgradering mit grafikkort? | Er 23 | Grafikkort & Monitors | 11 | 12 januar 2008 17:04 |
| Thread Tools | |
| |