![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille Muutama päivä sitten ostin toiseen tietokoneeseen, mutta se tuli GeForce 7500LE PCI-E-16. Tämä on erittäin turha kortti, koska se doesnt pelata mitään uusia pelejä joten nyt ajattelen päivitettäessä XFX GForce 8600GT PCI-E. Tiedän myös, että i-kirjain kaivata uutta PSU kuin tämä on vain 250W ja ajattelin ostaa halpaa 500W yksi. Nyt kysymykseni kuuluu: 1) Onko se sen arvoista menossa 8600GT, tai se ei tule olemaan suuri ero. 2) Minulla on inter motherboad Pachard Bell OEM, aikooko se tukea sitä? 3) Onko 500W PSU on ok, minulla on vain 2 HDDs, 1 DVD ja kortin. Olen alla olevia linkkejä ja laitteiston halusin saada, katso ja antaa minulle palautetta, jos on syytä tai ei. Kiitos GForce 8600GT http://www.ebuyer.com/product/127346 PSU http://www.ebuyer.com/product/126928 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vieläkin paremmin i saisivat 512MB
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vastaukset kysymyksiin, ovat järjestyksessä:
1. ehkä 2. luultavasti 3. ehkä For # 1 - 8600GT ei ole kovin hyvä kortti. Itse you'd be better off pyörittää 7950. Jos aiot päivittää, päivitä hyvin - eivät osta kortti, joka on jo vanhentunut. Go for the 8800GT, kuten 8600GT hoitaa kunniallisesti mutta ei ihailtavasti ei vain ensi-gen pelejä, mutta nykyinen gen pelejä. For # 2. Olet määrittänyt olet jo PCI-E x16-kortti, joten oletan, että sinulla on PCI-E x16-korttipaikka, joten sen pitäisi toimia. For # 3. Katso # 1. Ainakin mennä 600W. 500W leikkaa se erittäin lähellä paljon uudempia laitteita. Tämä PSU näyttää off-merkin (ks. junk) ja on vain yksi SATA-liitäntä - toivon 2 / 3 oman oheislaitteet ovat käynnissä IDE! Siirry NewEgg ja löytää hyvä. My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Päivitys Graphics Card | RAYY | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 6 lokakuu 2009 18:34 |
| Näytönohjain parantaminen auttaa! ! ! ! ! ! | Laureng123 | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 30 syyskuu 2009 15:37 |
| Päivitys RAM ja Grafiikkakortti Tarvitsetko Sum Ohje | Taesin | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 21 elokuu 2009 09:26 |
| Päivitys minun näytönohjain? | IS 23 | Graphics Cards & Näytöt | 11 | 12. Jan 2008 17:04 |
| Thread Tools | |
| |