![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal Een paar dagen geleden kocht ik een andere pc, maar het kwam met GeForce 7500LE PCI-E 16. Dit is een zeer nutteloos als zij doesnt kaart spelen van een van de nieuwe spellen dus nu denk ik aan een upgrade naar XFX GForce 8600GT PCI-E. Ik weet ook dat ik een nieuwe PSU als deze is slechts 250W en ik zat te denken van het kopen van een goedkope 500W een. Nu mijn vraag is: 1) Is het de moeite waard zal 8600GT of het zal niet een groot verschil. 2) Ik heb een inter motherboad Pachard Bell OEM, zal het ondersteunen? 3) Is de 500W PSU worden ok, ik heb maar 2 HDDs, 1 dvd en de kaart. Ik heb de links hieronder van de hardware die ik wilde halen, neem dan eens een kijkje en geef me wat feedback, zo is het de moeite waard is of niet. Bedankt GForce 8600GT http://www.ebuyer.com/product/127346 PSU http://www.ebuyer.com/product/126928 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voor nog betere i would get a 512mb
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Antwoorden op uw vragen zijn, in volgorde:
1. misschien 2. waarschijnlijk 3. misschien Voor de # 1 - de 8600GT is niet een erg goede kaart. In feite zou je beter het draaien van een 7950. Als u gaat upgraden, upgrade en - niet kopen van een kaart die al verouderd is. Ga voor de 8800GT, de 8600GT zal presteren fatsoenlijk, maar niet op bewonderenswaardige wijze niet alleen de next-gen games, maar de huidige generatie games. Voor # 2. U hebt opgegeven die u al een PCI-E x16-kaart, dus ik neem aan dat je een PCI-E x16 slot, dus het zou moeten werken. Voor # 3. Zie # 1. Tenminste gaan 600W. 500W is snijden het heel erg dicht voor een veel nieuwere hardware. Dat ziet er PSU off-merk (zie: junk) en heeft slechts een SATA-connector - hoop dat 2 / 3 van uw randapparatuur lopen IDE! Ga naar NewEgg en het vinden van een goeie. Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Upgraden Videokaart | Rayy | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 6 oktober 2009 18:34 |
| Grafische kaart upgraden helpen! ! ! ! ! ! | Laureng123 | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 30 september 2009 15:37 |
| Opwaarderen RAM en een grafische kaart nodig Som Help | Taesin | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 21 augustus 2009 09:26 |
| Upgraden van mijn grafische kaart? | Is 23 | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 12 Jan 2008 17:04 |
| Thread Tools | |
| |