![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen Et par dager siden kjøpte jeg en annen PC, men den kom med GeForce 7500LE PCI-16 E. Dette er en svært unyttig kortet som den ikke spille noen av de nye spillene så nå er jeg tenker på å oppgradere til XFX GForce 8600GT PCI-E. Jeg vet også at jeg trenger en ny PSU så dette er bare 250W, og jeg tenkte å kjøpe en billig 500W én. Nå er spørsmålet mitt er: 1) Er det verdt å gå til 8600GT eller vil det ikke være en stor forskjell. 2) Jeg har et inter motherboad Pachard Bell OEM, vil den støtte det? 3) Vil 500W PSU være ok, jeg bare har 2 harddisker, 1 DVD og kortet. Jeg har linkene under for maskinvaren jeg ville bli, ta en titt og gi meg noen tilbakemeldinger om det er verdt eller ikke. Takk GForce 8600GT http://www.ebuyer.com/product/127346 PSU http://www.ebuyer.com/product/126928 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| for enda bedre jeg ville få en 512mb
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Svar på spørsmålene dine er i rekkefølge:
1. kanskje 2. trolig 3. kanskje For # 1 - at 8600GT er ikke et veldig bra kort. Faktisk vil du være bedre å kjøre en 7950. Hvis du skal oppgradere, oppgradere godt - ikke kjøpe et kort som allerede er utdatert. Gå for 8800GT, som 8600GT vil opptre anstendig, men ikke beundringsverdig på ikke bare neste generasjons spill, men aktuelle gen spill. For 2 #. Du spesifisert du allerede har et PCI-E x16 kort, så jeg antar du har en PCI-E x16-spor, så det skal fungere. For 3 #. Se # 1. Minst gå 600W. 500W er å klippe det veldig veldig nært for mange nyere maskinvare. Det PSU ser off-merket (se: useriøs), og bare har én SATA-kontakt - håper 2 / 3 av dine eksterne enheter kjører IDE! Gå til NewEgg og finne en god en. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Oppgradering grafikkort | Rayy | Kabinetter & Skjermer | 1 | 6 oktober 2009 18:34 |
| Grafikkort oppgradering hjelp! ! ! ! ! ! | Laureng123 | Kabinetter & Skjermer | 6 | 30 september 2009 15:37 |
| Oppgradering av RAM og en Grafikkort Trenger Sum Hjelp | Taesin | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 21 august 2009 09:26 |
| Oppgradering mitt grafikkort? | ER 23 | Kabinetter & Skjermer | 11 | 12 januar 2008 17:04 |
| Thread Tools | |
| |