![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Computer Juice Jeg søger på opgradere mit grafikkort, fordi jeg gerne spil og de fleste nye spil har brug for en nedstigning kortet til at køre. Jeg ønsker ikke at bruge enorme summer, men i stedet for bare at opgradere til det næste niveau vil jeg gerne springe, og kun få steder, så jeg behøver ikke at opgradere hele tiden. Min computer spec er under, og jeg vil eventuelle forslag. INTEL P4 3.2GHZ dual core CPU PCI-X P4 775 tvillinger Bundkort 2x 1GB (1024MB) PC4200 DDR2 RAM 250 GB SATA HDD, 16X + / - DVDRW DL optiske drev PCI Express GeForce 6600 512 MB Grafik Windows XP Professional (OEM), |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er din faktiske budget? siger, du ikke ønsker at bruge en stor del kan betyde, at du ikke ønsker at bruge mere end £ 20, eller det kan betyde, ikke mere end £ 150, eller måske mere.
| |||
| |||
| Hej thingie Jeg ønsker ikke at bruge mere end £ 150, hvis muligt. Hilsen Mizsua |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg vil have et kig rundt, har du en præference mellem ATI eller Nvidia? |
|
| |||
| |||
| Nå hvis du leder efter en Nvidia igen, hvad jeg vil anbefale er enten et 8800GT, der er tilgængelige fra omkring £ 105 afhængigt af om du vil have dem overclocked fabrik eller ej, eller 8800GTS, der er tilgængelige fra £ 140 om, igen afhængigt af, hvis du vil have dem fabriks overclocket eller ej. |
|
| |||
| |||
| Thankyou hr. Thingie for din rådgivning. Jeg har altid brugt nVidia men hvis ATI er lige så godt jeg kunne prøve dem. Hvordan fortæller jeg, når de køber, hvis det er blevet overclocked? Jeg ved ikke, om jeg ville prøve dette selv. Jeg antager, at jeg bliver nødt til at få et bedre kølesystem for en Meater kortet. Også tror du ved spec jeg gav dig, at mit bundkort etc vil håndtere dette kort. Tak igen. Mizsua |
|
| |||
| |||
| Ok, godt ATI kort er faktisk ret godt i en meget god pris, så de kan blive bedre, men det er sværere at sammenligne de to selskaber, fordi de samme ur hastighed for både vil give forskellige performace, jeg vil prøve at finde nogle benchmarks for ATI vs Nvidia for at prisinterval. Og ja, grafikkortet skal arbejde med din nuværende bundkort, men du kan kræve en bedre strømforsyning, afhængigt af hvad du har i øjeblikket. |
|
| |||
| |||
| Infact, fromt han ser af disse benchmarks, ser det ud til, at ATI 4.850 vil være meget bedre end 8800GT eller GTS, og priserne starter fra omkring £ 120 til 4.850. Men det er også et valg, om du ønsker at gå ATI, eller stok med Nvidia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare få et 8800GT. Der er til rådighed for mindre end 100 £. Du vil opdage en massiv ydeevne stige fra en 6600. http://www.ebuyer.com/product/134732
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan er 4850-priser i UK?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|