![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Computer Juice Olen katsot päivitystä minun näytönohjaimen koska pidän pelaamista ja useimmat uudet pelit tarvitsevat syntyperän kortin suorittamisen. En halua käyttää valtavia määriä rahaa, mutta sen sijaan, että vain päivitettäessä seuraavalle tasolle haluan hypätä ja muutamassa paikassa, joten ei tarvitse päivittää koko ajan. Oma tietokone spec on alle ja olisin kiitollinen kaikista ehdotuksista. Intel P4 3.2GHZ Dual Core CPU PCI-X P4 775 TWINS emolevy 2x 1GB (1024MB) PC4200 DDR2 RAM 250 Gt SATA-kiintolevy, 16x + / - DVDRW DL Optical Drive PCI Express-GeForce 6600 512MB Graphics Windows XP Professional (OEM), |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on todellinen budjetti? sanomalla et halua käyttää paljon voisi tarkoittaa et halua käyttää yli £ 20, tai se voi merkitä enintään 150 puntaa, tai ehkä enemmän.
| |||
| |||
| Hei thingie En halua kuluttaa enempää kuin 150 puntaa, jos mahdollista. Terveisin Mizsua |
|
| |||
| |||
| Ok, I'll on katson ympärilleni, oletteko soisivat välillä ATI tai Nvidia? |
|
| |||
| |||
| No jos etsit Nvidia taas, mitä suosittelen on joko 8800GT, jotka ovat käytettävissä noin £ 105 riippuen siitä haluatko ne tehtaalla ylikellotettu vai ei, vai 8800GTS, jotka ovat saatavilla noin £ 140, uudelleen mukaan, jos tahansa tehtaassa ylikellotettu vai ei. |
|
| |||
| |||
| Kiitos herra Thingie teiltä neuvoa. Olen aina käyttänyt nVidia mutta jos ATI on aivan yhtä hyvä Voisin kokeilla niitä. Miten kerron ostaessaan, jos se on ollut Kokonaispistemäärä? En tiedä, jos haluan kokeilla tätä itsekin. Olen olettaen, että minun on saada paremman jäähdytysjärjestelmä on Meater kortin. Myös luulet että spec Annoin teille, että minun emolevyn etc aikoo selviytyä tämän kortin. Kiitos jälleen. Mizsua |
|
| |||
| |||
| Ok, hyvin ATI kortit ovat itse asiassa melko hyvä erittäin hyvä hinta, joten ne olisi ehkä parempi, mutta se on vaikeampi vertailla kahta yritystä, koska sama kellon nopeus sekä tarjoaisi eri performace, I'll yrittää löytää joitakin vertailuarvot ATI vs Nvidia että hintaluokassa. Ja kyllä, näytönohjain pitäisi toimia nykyisen emolevyn kuitenkin saattaa vaatia parempaa virtalähde, riippuen siitä mitä olet tällä hetkellä. |
|
| |||
| |||
| Infact, fromt hän näyttää nämä kriteerit, näyttää siltä, että ATI 4850 tulee olemaan paljon parempi kuin 8800GT tai GTS, ja hinnat alkavat noin £ 120 4850. Mutta se on myös valita, haluatko mennä ATI tai kiinni Nvidia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hommaa 8800GT. On käytettävissä alle 100 puntaa. Sinun huomautus massiivinen paranna suorituskykyä, joka 6600. http://www.ebuyer.com/product/134732
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miten ovat 4850 hinnat Yhdistyneessä kuningaskunnassa?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|