![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Computer Juice Jeg ser på å oppgradere min grafikkort fordi jeg liker spill, og de fleste nye spill trenger en nedstigningen kortet skal kjøre. Jeg ønsker ikke å bruke enorme mengder penger, men i stedet for bare å oppgradere til neste nivå Jeg ønsker å hoppe, og få steder, slik at jeg ikke trenger å oppgradere hele tiden. Min datamaskin SPEC er lavere, og jeg ville sette pris på alle forslag. INTEL P4 3.2GHZ Dual Core CPU PCI-X P4 775 tvillinger Hovedkort 2x 1GB (1024MB) PC4200 DDR2 RAM 250GB SATA HDD, 16x + / - DVDRW DL optisk stasjon PCI Express GeForce 6600 512MB Graphics Windows XP Professional (OEM), |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er din faktiske budsjett? sier du ikke vil bruke mye kan bety at du ikke vil bruke mer enn £ 20, eller det kan bety, ikke mer enn £ 150, eller kanskje mer.
| |||
| |||
| Hei thingie Jeg vil ikke vil bruke mer enn £ 150 hvis mulig. Hilsen Mizsua |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg skal ta en titt rundt, har du en preferanse mellom ATI eller Nvidia? |
|
| |||
| |||
| Vel, hvis du leter etter en Nvidia igjen, hva jeg vil anbefale er enten en 8800GT som er tilgjengelig fra ca £ 105 avhengig av om du ønsker dem fabrikken overclocked eller ikke, eller 8800GTS som er tilgjengelig fra ca £ 140, igjen avhengig av om du vil ha dem fabrikken overclocked eller ikke. |
|
| |||
| |||
| Takk Mr Thingie for me. Jeg har alltid brukt nVidia men hvis ATI er like godt jeg kunne prøve dem. Hvordan kan jeg vite når du kjøper hvis det har vært overclocked? Jeg vet ikke om jeg ville prøve dette selv. Jeg antar at jeg er nødt til å få et bedre kjølesystem for meater kortet. Også tror du av spec jeg ga deg at mitt hovedkort osv. vil takle dette kortet. Takk igjen. Mizsua |
|
| |||
| |||
| Ok, vel ATI kort er faktisk ganske gode på en svært god pris, så de kunne bli bedre, men det er vanskeligere å sammenligne de to selskapene fordi samme klokke hastighet for både ville gi ulike performace, skal jeg prøve å finne noen benchmarks for ATI vs Nvidia for at prisklasse. Og ja, grafikkortet skal arbeide med gjeldende hovedkort, men du kan kreve en bedre strømforsyning, avhengig av hva du har i øyeblikket. |
|
| |||
| |||
| Infact, fromt han ser på disse standarder, virker det som om ATI 4850 vil være mye bedre enn 8800GT, eller GTS, og prisene starter på ca £ 120 for 4850. Men det er også et valg om du vil gå ATI eller stokk med Nvidia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare få et 8800GT. Det er tilgjengelig for mindre enn £ 100. Du vil legge merke til en massiv ytelsen øker fra et 6600. http://www.ebuyer.com/product/134732
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan er 4850 priser i Storbritannia?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Oppgradering grafikkort | Rayy | Kabinetter & Skjermer | 1 | 6 oktober 2009 18:34 |
| Grafikkort oppgradering hjelp! ! ! ! ! ! | Laureng123 | Kabinetter & Skjermer | 6 | 30 september 2009 15:37 |
| Oppgradering av RAM og en Grafikkort Trenger Sum Hjelp | Taesin | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 21 august 2009 09:26 |
| Oppgradering mitt grafikkort? | ER 23 | Kabinetter & Skjermer | 11 | 12 januar 2008 17:04 |
| Thread Tools | |
| |