![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Her er mit system ... Dell Optiplex GX270 Intel Pentium 4 2.80GHz 512 MB RAM Eksempelvis Nvidia GeForce 4 MX 440 med AGP 8X Jeg har en lille idé om, hvad det betyder med ram og processor. Hvad jeg ønsker at gøre, er at opgradere til Windows Vista Ultimate Edition, fordi dens $ 20 fra min skole. Ethvert forslag på et kompatibelt kort? Jeg spiller et par spil, men ikke noget større, rode rundt med vid og pic redigering, og hvad ikke. Jeg leder efter en midtvejsevaluering prissat kort ... dvs ikke $ 400 Tak for din hjælp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Prowland. At dømme efter dit spec du har brug for et AGP-kort. Hvis du ikke er en gamer behøver du ikke en top-end AGP-kort, men jeg kan anbefale at få en mellemhøj til høj-range en for at sikre din pc kan gøre god brug af Vista's Aero-funktion. Baseret på dette ville jeg se på et 7800GS. Men prøv at købe brugt, hvis du da kan nye AGP-kort stadig kommandoen en præmie som følge af markedet for dem er så lille. Som en sidebemærkning, kan du også overveje at mindst at fordoble din ram til 1GB (2GB ville være bedre) som Vista er mere ressource sulten end XP nogensinde har været. Du kamp kører det med kun 512mb.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en meget lignende spec maskine, samme processor, men et kraftigt grafikkort.
| |||
| |||
| Okay ... nødt til at gå lidt langsommere for mig ![]() Jeg kiggede op på Wiki, hvad AGP var ... got it! Nu så vidt angår 7800GS ... IM cluless. Kan du foreslå et kort med navn og eventuelt et godt sted at lede efter dem? Tak for hjælpen! |
|
| |||
| |||
| Den 7800GS er et Nvidia-kort gøre. Modelnummer, er et 7800GS og det er vigtigt, fordi nogle modeller er alvorlige, og nogle er gode. www.ebuyer.com sælge dem. |
|
| |||
| |||
| Tak for linket, men jeg tror, skibsfarten til de stater kan koste mere end det kort! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøv newegg.com det er her, jeg får de fleste af mine dele
Begynd her http://www.newegg.com/Store/SubCateg...me=Video-Cards indsnævre den ned ved hvilken type AGP, du ønsker at søge efter den laveste pris eller højeste rating, og derefter sammenligne de specs fanen, indtil du finder, hvad du vil eller selvfølgelig en 2nd hand en prøve ebay Mit system: hAvAAck Byg 3
|
|
| |||
| |||
| Så somthing som dette ville være en god en? BFG nVidia GeForce 7800GS OC 256MB DVI / TV-Out AGP Video Card Specifikation Fremst varenummer: BFGR78256GSOC Chipset: GeForce 7800 GS Engine Clock: 400 MHz (vs. 375MHz standard) Video Hukommelse: 256MB DDR3 Memory Clock: 1250 MHz (vs. 1200MHz standard) Memory Interface: 256-bit Bus: AGP 8x RAMDAC: 400 MHz Memory Bandwidth: 40 GB / s Max. Opløsning: 2048x1536 @ 85Hz Stik: VGA, DVI-I, S-Video Out Termisk: Fansink Et minimum system 400W strømforsyning (med 12V nuværende rating på 20A eller mere), der kræves Support Microsoft DirectX 9.0 Shader Model 3.0 og OpenGL 2.0 Hvad tror du? Det er omkring $ 215,00 Findes der en bedre en omkring denne prisklasse, eller er det en god handel? |
|
| |||
| |||
| Jeg betalte gerne 74 dollars for min PCI-e kort, fordi jeg ikke gør noget der gør mig nødt til at betale mere Jeg vil ikke sige, at der er en "god handel", men jeg vil sige, at der er en god kort skal du sikre, at du har en strømforsyning, der vil støtte dette kort, samt nok køling |
|
| |||
| |||
| Whooops, undskyld, var ikke klar over du er USA. ;) |