![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tässä on minun elimistö ... Dell OptiPlex GX270 Intel Pentium 4 2.80GHz 512 MB RAM NVIDA GeForce 4 MX 440 AGP-8X Olen hieman aavistustakaan, mitä se tarkoittaa ja RAM-muistia ja prosessori. Mitä olen halunnut tehdä on päivittää Windows Vista Ultimate Edition, koska sen 20 dollaria from my school. Ehdotuksia siitä yhteensopivan kortin? Pelaan muutamia pelejä, mutta mitään suurta, pelleillä kanssa vid ja kuva editointi, ja mitä ei. Etsin puolivälissä hinnoiteltu kortti ... eli ei 400 dollaria Thanks for your help! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Prowland. Päätellen sinun spec tarvitset AGP-kortti. Jos et ole Pelaaja sinun ei tarvitse top-end AGP-kortin, mutta en suosittele saada keski-/ylätasoa-alue haluttiin varmistaa tietokoneesi voi hyödyntämään Vistan Aero-toiminto. Perustuu tähän olisin katsot 7800GS. Mutta yritä ostaa käytettynä, jos voit uusia AGP kortteja vielä komento palkkion vuoksi markkinoille ne ovat niin pieniä. Sivuhuomautuksena, ota myös harkita ainakin kaksinkertaistaa sinun RAM 1 Gt (2 Gt olisi parempi) kuin Vista on tehosyöppö kuin XP: ssä koskaan ollut. You'll taistelu käynnissä on vain 512 Mt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on hyvin samankaltainen spec kone, sama prosessori mutta tehokas näytönohjain.
| |||
| |||
| Okei ... Pitää mennä hieman hitaammin minulle ![]() Katsoin ylös Wiki mitä AGP oli ... got it! Nyt niin pitkälle kuin 7800GS ... IM cluless. Voitteko ehdottaa kortin nimen ja ehkä hyvä paikka etsiä niitä? Thanks for the help! |
|
| |||
| |||
| 7800GS on Nvidian kortti tehdä. Mallinumero on 7800GS, ja on tärkeää, koska jotkut mallit ovat kohtalokkaita, ja jotkut ovat hyviä. www.ebuyer.com myydä niitä. |
|
| |||
| |||
| Kiitos linkkiä, mutta mielestäni kuljettamalla voivat maksaa enemmän kuin kortti! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kokeile newegg.com Siellä saan suurimman osan osista
Aloita tästä http://www.newegg.com/Store/SubCateg...me=Video-Cards kapeaa pudottaa minkälaista AGP haluat, etsiä alin hinta tai korkein luokitus, ja sitten verrata tiedot-välilehti kunnes löydät mitä haluat tai tietenkin 2nd käden yksi yrittää eBay My System: hAvAAck Build 3
|
|
| |||
| |||
| Joten somthing kuin tämä olisi hyvä? BFG nVidia GeForce 7800GS OC 256MB DVI / TV-Out AGP Video Card Eritelmä MFR osanumero: BFGR78256GSOC Piirisarja: GeForce 7800 GS Moottorin Clock: 400 MHz (vs. 375MHz vakio) Video Memory: 256MB DDR3 Memory Clock: 1250 MHz (vs. 1200MHz vakio) Muistiväylä: 256-bittinen Bus: AGP 8x RAMDAC: 400 MHz Muistin kaistanleveys: 40 Gt / s Enintään. Resoluutio: 2048x1536 @ 85Hz Liittimet: VGA, DVI-I, S-Video Out Thermal: Fansink Vähintään 400W järjestelmä virtalähde (ja 12V nimellisarvo on 20A tai enemmän) tarvitaan Tuki Microsoft DirectX 9.0 Shader Model 3.0 ja OpenGL 2.0 Mitä mieltä olet? Kyse on 215,00 dollaria Onko paremman kiertää hintaluokassa tai onko tämä paljon? |
|
| |||
| |||
| Olen maksanut kuin 74 taalaa minun PCI-E-kortti, koska en tee mitään, mikä saa minut on kiinnitettävä enemmän En sanoisi, että on "paljon", mutta sanoisin, että on hyvä kortti sinun täytyy varmistaa, että sinulla on PSU joka tukee kyseistä korttia, sekä riittävän jäähdytyksen |
|
| |||
| |||
| Whooops, sorry, ei huomaat ovat Yhdysvalloissa. ;) |