![]() |
|
| |||
| |||
| Hier is mijn systeem ... Dell Optiplex GX270 Intel Pentium 4 2.80GHz 512 MB RAM NVIDA GeForce 4 MX 440 met AGP 8X Ik heb een klein idee wat dat betekent met de ram en processor. Wat ik wil doen is een upgrade naar Windows Vista Ultimate Edition, omdat de 20 dollar van mijn school. Eventuele suggesties op een compatibele kaart? Ik speel een paar spelletjes, maar niets grote, rotzooi rond met vid en foto bewerken, en wat niet. Ik ben op zoek naar een tussentijdse geprijsde kaart ... dwz niet 400 dollar Bedankt voor je hulp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Prowland. Afgaand op uw spec hebt u een AGP-kaart. Als je niet een gamer u geen behoefte aan een top-end AGP-kaart, maar ik raad je aan een midden tot hoog-range een tot uw pc te garanderen, kunnen goed gebruik maken van Vista's Aero-functie. Op basis van deze Ik zou kijken naar een 7800GS. Maar probeer om tweedehands te kopen als u als u nieuwe AGP-kaarten nog een premie als gevolg van de markt voor deze opdracht is zo klein. Even terzijde, kunt u ook overwegen op zijn minst een verdubbeling van uw RAM-geheugen tot 1 GB (2 GB zou beter zijn) als Vista is meer middelen honger dan XP ooit was. Je strijd draait het met slechts 512MB.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een zeer vergelijkbaar spec machine, dezelfde processor maar een krachtige grafische kaart.
| |||
| |||
| Oke ... moet gaan een beetje langzamer voor mij ![]() Ik keek op Wiki wat AGP was ... got it! Nu wat de 7800GS ... im cluless. Kunt u wijzen op een kaart met naam en eventueel een goede plek te zoeken voor hen? Bedankt voor de hulp! |
|
| |||
| |||
| De 7800GS is een Nvidia-kaart te maken. Het model nummer is een 7800GS en is belangrijk omdat sommige modellen zijn dire en sommige zijn goed. www.ebuyer.com verkopen. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de link maar ik denk dat de scheepvaart aan de lidstaten kunnen meer kosten dan de kaart! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| probeer newegg.com dat is waar ik de meeste van mijn onderdelen
Start hier http://www.newegg.com/Store/SubCateg...me=Video-Cards smal zij door welk type AGP u wilt, zoek op laagste prijs of het hoogste cijfer, en vergelijk de specs tabblad totdat je vindt wat je wilt of natuurlijk voor een 2de hands proberen een ebay Mijn Systeem: hAvAAck build 3
|
|
| |||
| |||
| Dus somthing als dit zou een goede? BFG nVidia GeForce 7800GS OC 256MB DVI / TV-out AGP videokaart Specificatie Part Number: BFGR78256GSOC Chipset: GeForce 7800 GS Engine Clock: 400 MHz (vs. 375MHz standard) Videogeheugen: 256MB DDR3 Memory Clock: 1250 MHz (vs. 1200MHz standard) Memory Interface: 256-bit Bus: AGP 8x RAMDAC: 400 MHz Memory Bandwidth: 40GB / s Max. Resolutie: 2048x1536 @ 85Hz Connectors: VGA, DVI-I, S-Video Out Thermal: Fansink Een minimum 400W system power supply (12V met de huidige beoordeling van 20A of meer) nodig Ondersteuning Microsoft DirectX 9.0 Shader Model 3.0 en OpenGL 2.0 Wat denk je? Het is ongeveer 215,00 dollar Is er een betere rond deze prijsklasse of is dit een goede deal? |
|
| |||
| |||
| Ik betaalde als 74 dollar voor mijn pci-e kaart, omdat ik niet iets doen dat maakt me nodig hebt om meer te betalen Ik zou niet zeggen dat het een 'goede deal ", maar ik zou zeggen dat is een goede kaart u moet ervoor zorgen u een psu die ondersteuning biedt voor die kaart, evenals voldoende koeling |
|
| |||
| |||
| Whooops, sorry, niet beseffen dat je USA. ;) |