![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ive netop blevet Ime arbejde og nu vil jeg gerne splash out få en rigtig god GFX kortet og mobo dette er GFX kortet jeg havde i tankerne http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=772608 og overvåge http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=688560 hvad tror du fyre tror jeg dont ønsker det bedste af det bedste jeg ønsker blot at være i stand til at spille spil med høj opløsning |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| £ 117 for den 9600gt ikke er for dårlig overvejer sin nærmer 8800 kvalitet hvor meget er porto på kortet? bare nysgerrig, hvis du er bedre tjent penge klogt at få 8800gt alligevel at tilsidesætte, hvad PSU har du? 400 Watt PSU med 26amps om 12V skinner foreslås har du tjekker dette kort vil passe ind i din base pænt etc
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor i alverden at fabrikanterne stadig kaste ram på et kort, der ikke kan gøre brug af det hele. Nope, holde sig fra, at kortet. De 256MB 8800Gt er stort set de samme penge og har næsten det dobbelte af den magt og vil heldigvis spillet på native opløsning på skærmen citerede. Eller hvis du cant stretch til 8800GT derefter gå til AMD 3850.
|
| |||
| |||
| Jeg tror, de bare gøre det som markedsføring trick, nogle mennesker sandsynligvis købe hukommelse over model. Må være lidt af en idiot selv. Og du tror gamere ville kende forskel .... Mehh Jeg tror, at jeg netop modbevist min teori. Rediger - Reading denne tilbage Jeg tror ikke, at denne stilling giver mening. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dunno Alex,> = 1,600 x> = 1000 er normalt cutoff for mig noget over, at jeg ville være meget tøvende med ikke at gå til 512 MB. YMMV.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
du kan blive til noget;) Både i "gamere bør kende forskel" og "denne stilling giver ingen mening." Spillere bør være i stand til at kende forskel. Men spil er blevet mere og mere "mainstream" Jeg gætter du kan kalde det, at folk vil gå ud og købe det, der er skinnende og udseende det vil give dem, at "kant". Har du haft en sen nat? Jeg har været syg hele dagen og tog nogle nyquill en time siden, og jeg har lyst til at passere ud lige nu ... kan ikke fokusere på noget. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Udseende med VRAM, størrelse betyder faktisk noget på dette punkt. Med AA om du har en 5fps drop-gennemsnittet med 9600 - så tag 512MB 8800, hvis du kan finde den inden for £ 25, ellers gå med 9600.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Dunno mig. Alt, hvad jeg kan fortælle Robina er, at jeg har gamed på en platform med en E6850/256mb 8800GT på Supreme Commander på 1680x1050 (206bw) og det var ikke et spørgsmål, ikke mindst. Og med at CPU på denne beslutning nogen flaskehals ville have været GPU'en.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ive besluttet hvad overvåge im going at få dette er det http://accessories.euro.dell.com/sna...hs1&sku=130010 jeg virkelig ønsker det, men jeg dont kræve en fordi min crt (17 "liyama) fungerer fint atm så im virkelig sidder fast |
|
| |||
| |||
| også et andet spørgsmål, jeg vil gerne spørge, er, at jeg har et 7600 kort vil det være i stand til at klare de nye overvåge f.eks spil eller ville jeg nødt til at købe en rigtig god gfx kortet for spil at spille tilstrækkeligt på skærmen |