![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ive juuri ime työtä, ja nyt haluan tuhlailla saada todella hyvä GFX-kortin ja mobo tämä on GFX kortti minulla oli mielessä http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=772608 ja monitorin http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=688560 mitä te sitä mieltä, i dont haluavat parhaan paras Haluan vain voi pelata pelejä, joilla on suuri res |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| £ 117 varten 9600gt ei ole liian huono harkitsee lähes 8800 laatu Paljonko postimaksu kortin? vain utelias jos olet parempi rahaa viisasta saada 8800gt joka tapauksessa, että sivuun, mitä PSU sinulla on? 400 W PSU kanssa 26amps annetun 12v kiskot on ehdotettu olet tarkistaa tämä kortti menee sovi Base siististi jne.
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miksi ihmeessä valmistajille vielä heittää ram on kortti, joka ei voi hyödyntää kaiken. Nope, pysy kaukana että kortin. The 256MB 8800Gt on melko paljon samoja rahoja, ja se on lähes kaksinkertainen teho ja onneksi peliä natiiville päätöslauselman monitorin noteerataan. Tai jos sinulla kallistuksen venytys on 8800GT sitten mennä AMD 3850.
|
| |||
| |||
| Luulen, että he vain tekevät sitä markkinoinnin juonena, jotkut ihmiset todennäköisesti ostaa muistia yli mallia. Täytyy olla melkoinen idiootti vaikka. Ja voit ajatella pelaajat tietäisivät ero .... Mehh Uskon vain osoitus minun teoriassa. Muokkaa - Reading takaisin En usko, että tämä viesti on järkevää. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dunno Alex,> = 1600 x> = 1000 on yleensä katkaisu minulle mitään yli, että minulla olisi hyvin epäröivä ei mennä 512MB. YMMV.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| saatat olla jotain;) Sekä että "pelaajat pitäisi tietää ero" ja "tämä viesti ei ole mitään järkeä." Pelaajat pitäisi voida tietää ero. Mutta pelaamista on tullut enemmän ja enemmän "valtavirran" i arvata voit kutsua sitä, että ihmiset menevät ulos ja ostaa mitä on kiiltävä ja näyttää it'll antaa heille, että "reunaa." olet ollut myöhään yöllä? Olen ollut sairaana koko päivän ja teki joitakin nyquill tunti sitten, ja minusta tuntuu, kuin ohimennen pois juuri nyt ... ei voi keskittyä mihinkään. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Näyttää kanssa VRAM, kokoa ei asian tässä vaiheessa. AA-teitä on 5fps pudota keskimäärin kanssa 9600 - niin tartu 512MB 8800, jos löydät se £ 25, muuten mennä kanssa 9600.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Dunno itseäni. Voin kertoa Robina on, että olen gamed on laite, jolla on E6850/256mb 8800GT on Supreme Commander on 1680x1050 (206BW), ja se ei ollut kysymys, ei vähiten. Ja että CPU tuohon päätöslauselma mitään pullonkaula olisi ollut GPU.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ive päättänyt mitä seurata im aikoo saada tämä on se http://accessories.euro.dell.com/sna...hs1&sku=130010 En todellakaan halua sitä, mutta i dont vaatia, koska minun crt (17 "liyama) toimii vain kauniita atm niin im todella jumissa |
|
| |||
| |||
| myös toiseen kysymykseen haluaisin kysyä on, että minulla on 7600-kortin se pystyy selviytymään uuden seurata esimerkiksi pelejä tai minun täytyy ostaa todella hyvä gfx kortin pelejä pelata riittävästi ja monitorin |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysyttävää Päivitys GFX Card | sapguar | Graphics Cards & Näytöt | 17 | 11. marraskuu 2008 09:14 |
| Kloonaus 3rd valvomaan Dual seurata kortin | Desertfish | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. Maaliskuu 2008 12:43 |
| Päivitys seurata 22'' | ironsferret | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 30th Mar 2008 18:29 |
| Päivitys graphis kortin ... Tarvitsen apua! | Prowland | Graphics Cards & Näytöt | 19 | 25 Jul 2007 21:32 |
| Thread Tools | |
| |