![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ive onlangs ime werk en nu wil ik splash out krijgen een echt goede gfx kaart en mobo is dit de gfx kaart ik in gedachten had http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=772608 en de monitor http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=688560 what do you guys think I dont want het beste van het beste wat ik wil gewoon kunnen spelen spelletjes met hoge res |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| £ 117 voor de 9600gt is niet zo slecht gezien zijn bijna 8.800 kwaliteit hoeveel porto op de kaart? gewoon nieuwsgierig als je bent beter af zijn geld verstandig om de 8800gt toch dat terzijde, wat PSU heb je? 400 Watt PSU met 26amps op de 12v rails wordt voorgesteld hebt u deze kaart zal passen in het basisstation netjes enz.
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waarom op aarde aan fabrikanten nog gooien ram op een kaart die geen gebruik kunnen maken van dit alles. Nee, blijf weg van die kaart. De 256mb 8800Gt is vrijwel hetzelfde geld en heeft bijna het dubbele van de macht en zal gelukkig wild op de native resolutie van de monitor aangegeven. Of als u cant stretch aan de 8800GT ga voor de AMD 3850.
|
| |||
| |||
| Ik denk dat ze gewoon doen als marketing truc, sommige mensen waarschijnlijk kopen geheugen boven model. Moet een beetje een idioot is. En je zou denken gamers zouden weten het verschil .... Mehh Ik denk dat ik gewoon mijn theorie weerlegd. Bewerken - Het lezen van dit weer Ik denk niet dat dit bericht is zinvol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dunno Alex,> = 1600 x> = 1000 is meestal de Cutoff voor mij, iets meer dan dat ik zou zeer aarzelend niet naar 512MB. YMMV.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
je zou kunnen worden naar iets;) Zowel in de "gamers te weten het verschil" en "dit bericht heeft geen zin." Gamers moeten in staat zijn om te weten het verschil. Maar gaming steeds meer en meer "mainstream" Ik denk dat je zou kunnen noemen dat mensen zullen gaan kopen en wat is glanzend en het lijkt alsof het je geven dat "rand". heeft u een late avond? Ik heb de hele dag ziek geweest en heeft enkele nyquill een uur geleden en ik voel me net passerende uit nu ... niet kan concentreren op iets. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Lijkt erop dat met VRAM, de grootte er wel toe doet op dit punt. Met AA op u een 5fps daling gemiddeld met de 9600 - zodat de grijper 512 8800 of u kunt vinden binnen 25 pond, anders gaan met de 9600.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Dunno mezelf. All I can tell Robina is dat ik heb gamed op een tuig met een E6850/256mb 8800GT op Supreme Commander op 1680x1050 (206BW) en het was geen probleem, niet in het minst. En met die cpu op die resolutie een knelpunt zou zijn geweest van de GPU.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ive besloten welke monitor im going to get this is it http://accessories.euro.dell.com/sna...hs1&sku=130010 i really want it but i dont vereisen een omdat mijn CRT (17 "liyama) werkt prima atm zo im really stuck |
|
| |||
| |||
| ook een andere vraag die ik wil stellen is dat ik een 7600-kaart zal hij in staat het hoofd te bieden aan de nieuwe monitor bijvoorbeeld spelletjes of zou ik moeten kopen, een echt goede gfx kaart voor games te spelen adequaat op de monitor |