![]() |
|
| |||
| |||
| hi guys, Ive fått IME og nå jeg vil sprute ut få en virkelig god GFX kort og mobo dette er GFX kortet jeg hadde i tankene http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=772608 og overvåke http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=688560 Hva gjør dere tror jeg ikke ønsker det beste av det beste jeg vil bare kunne spille spill med høy oppløsning |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| £ 117 for 9600gt er ikke så ille vurderer sin nærmer 8800 kvalitet Hvor mye er portoen på kortet? bare nysgjerrig hvis du bedre pengene klokt å få 8800gt likevel at til side, hva PSU har du? 400 watts PSU med 26amps på 12V rails er foreslått har du sjekke dette kortet kommer til å passe i basen pent osv.
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor på jorden til å produsenter fortsatt kaste ram på et kort som ikke kan gjøre bruk av det hele. Nope, holde deg unna dette kortet. Den 256MB 8800Gt er stort sett de samme pengene og har nesten dobbelt kraften og gjerne spillet på den opprinnelige oppløsningen til skjermen sitert. Eller hvis du skrånende strekke til 8800GT så gå for AMD 3850.
|
| |||
| |||
| Jeg tror de gjør bare det som markedsføring knep, noen trolig kjøpe minne over modellen. Må være litt av en idiot skjønt. Og du tror spillere ville vite forskjellen .... Mehh Jeg tror jeg bare disproved min teori. Rediger - Reading dette tilbake tror jeg ikke dette innlegget er fornuftig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg dunno Alex,> = 1600 x> = 1000 er vanligvis cutoff for meg noe over at jeg ville være veldig hesitant ikke å gå til 512MB. YMMV.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
er du kanskje på noe;) Både i "spillere bør vite forskjellen" og "dette innlegget gir ingen mening." Spillere skal kunne vite forskjellen. Men spill er blitt mer og mer "mainstream" Jeg antar du kan kalle det at folk vil gå ut og kjøpe det som er skinnende og ser ut som om det vil gi dem som "edge". har du hatt en sen kveld? Jeg har vært syk hele dagen og tok noen nyquill en time siden, og jeg føler meg som passerer ut akkurat nå ... kan ikke fokusere på noe. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Ser ut som med VRAM, størrelse gjør saken på dette tidspunktet. Med AA om du har en 5fps slippe gjennomsnitt med 9600 - så ta 512MB 8800 om du finner den innen £ 25, ellers går med 9600.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Dunno selv. Alt jeg kan fortelle Robina er at jeg har gamed på en rigg med en E6850/256mb 8800GT på Supreme Commander på 1680x1050 (206bw) og det var ikke et problem, ikke i det minste. Og sammen med CPU på at oppløsning noen flaskehals ville vært den GPU.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ive besluttet hva overvåke im kommer til å få dette er det http://accessories.euro.dell.com/sna...hs1&sku=130010 Jeg virkelig ønsker det, men jeg dont krever en fordi min crt (17 "liyama) fungerer helt fint minibank så im virkelig stakk |
|
| |||
| |||
| også et annet spørsmål jeg vil stille er at jeg har en 7600-kortet vil det være i stand til å takle den nye overvåke f.eks spill eller ønsker jeg å kjøpe en god gfx kort for spill tilstrekkelig på skjermen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Spørsmål vedrørende Upgrading GFX Card | sapguar | Kabinetter & Skjermer | 17 | 11 nov 2008 09:14 |
| Kloning et 3. overvåke på dobbel skjerm kort | Desertfish | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Oppgradering overvåke 22'' | ironsferret | Kabinetter & Skjermer | 3 | 30 mars 2008 18:29 |
| Oppgradering graphis kort ... trenger hjelp! | Prowland | Kabinetter & Skjermer | 19 | 25 juli 2007 21:32 |
| Thread Tools | |
| |