![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Godt som standard det kommer med
128MB ATI ® Radeon ™ HD 2400 Pro men jeg plejer at opgradere, i valgmulighederne det koste 55 quid at opgradere til dette 256 MB ATI ® Radeon ™ HD 2600 XT eller 100 quid for denne 256 MB nVidia GeForce 8600GTS er en af dem gode eller et rip af? Jeg kunne ikke opgradere det og købe et kort fra et andet sted. I dont virkelig spille spil men mere for arbejdet enteratinment musik og så videre, men jeg plejer en hurtig computer. Tak Ian Mit system: Blaster
|
|
| |||
| |||
| grafikkort hovedsagelig fremskynde spil, så du vil være den billigste for underholdning og musik. de vil yde en styrke over ombord grafik, fordi det tager presset fra processor og RAM. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er et skrivebord, korrekt?
| |||
| |||
| Ja, men denne fyr dosent vil have dem til gaming, så en junk kort vil gøre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| junk er ABIT barske, jeg spille spil bøde på 8600
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i 8600 bør være ok til gaming og mediernes brug, men hvis du vil spille nogle mere krævende spil i fremtiden få en 8800
| |||
| |||
| han gør ikke ønsker det til gaming! |
|
| |||
| |||
| Jeg ved, at det var incase han måske i fremtiden |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi IS. Hvis du ikke er spil på alle derefter den laveste spec af 3 (i 2400) vil være tilstrækkelig, så du kun skal bruge det til medierne. En integreret løsning vil være tilstrækkelige til at være ærlige. De priser, hvis du var at købe nogen af de andre to kort er bang i overensstemmelse med de nuværende detailpris's. Men som en opgradering de er lidt for høje (dette er ikke en Dell opbygge, er det ved enhver chance?) Hvis du agter at spillet det kort, der kræves, vil afhænge af din beslutning. I 2400 bør ok på 1024x768. Den 2600xt er bøde på 1280x1024 og GTS er også fint på 1280x1024, men du får mere af øjet-candy bopæl i detaljer indstillinger med GTS.
|
| |||
| |||
| hvis du ønsker at få et grafikkort særskilt GeForce 8400 eller 8500-udgaven har flere video forbedre funktioner, og de plejer koste dig meget |