![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No vakiona se tulee
128MB ATI ® Radeon ™ HD 2400 Pro mutta i tapana päivittää, kun vaihtoehtoja se maksaa 55 puntaa päivittää tämän 256 Mt: n ATI ® Radeon ™ HD 2600 XT tai 100 mälli tämän 256MB nVidia GeForce 8600GTS ovat joko niistä hyvä vai rip tehty? En voinut päivittää ja ostaa kortin muualta. I dont todella pelata pelejä kuitenkin enemmän työtä enteratinment musiikkia ja niin edelleen, mutta i tapana nopeasti tietokoneeseen. Kiitos Ian My System: Blaster
|
|
| |||
| |||
| grafiikkasovitinta lähinnä nopeuttaa pelejä niin haluat halvin viihteen ja musiikin. ne tarjoavat suorituskykyä lisäämään yli laivalla grafiikkaa, koska se ottaa kantaa pois prosessorin ja ram. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä on työpöydällä oikea?
| |||
| |||
| kyllä, mutta tämä kaveri dosent halua niitä peleissä joten roskapostina kortti tehdä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| roskapostina on ABIT ankara, i pelata pelejä sakkoa ja 8600
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| että 8600 olisi ok peli-ja media-käyttöön, mutta jos soittaa joitain vaativampia pelejä tulevaisuudessa saada 8800
| |||
| |||
| hän doesnt halua sitä peli! |
|
| |||
| |||
| Tiedän, että se oli incase hän voisi tulevaisuudessa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi IS. Jos et ole pelaamista lainkaan sitten pienin spec ja 3 (2400) riittää kuin sinun vain käyttää sitä tiedotusvälineissä. Integroitu ratkaisu riittää suoraan. Hintoja, jos osto muulle kaksi korttia ovat bang mukaisesti nykyinen hinta's. Mutta kuten päivityksen ne ovat hieman overpriced (tämä ei ole Dell rakentaa se mahdollisesti?) Jos aiot pelin kortti tarvitaan riippuu päätöslauselmanne. The 2400 olisi ok on 1024x768. The 2600xt on sakko 1280x1024 ja GTS on myös sakko 1280x1024, vaikka saat enemmän silmän-karkkia asuu yksityiskohdissa asetukset kanssa GTS.
|
| |||
| |||
| jos halusi saada näytönohjain erikseen GeForce 8400 tai 8500-sarjassa on useita video parantamisesta kuvatuista ja ne tapana maksaa paljon |