![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tillegg til standard den kommer med
128MB ATI ® Radeon ™ HD 2400 Pro men jeg pleid å oppgradere i alternativene det koster 55 spenn å oppgradere til denne 256MB ATI ® Radeon ™ HD 2600 XT eller 100 pund for denne 256MB nVidia GeForce 8600GTS er noen av dem gode eller en rip av? Jeg kunne ikke oppgradere den og kjøpe et kort fra et annet sted. I dont really spille spill enda mer for arbeid enteratinment musikk og så videre, men jeg wont en rask datamaskin. Takk Ian Min System: Blaster
|
|
| |||
| |||
| grafikkort i hovedsak raskere spill, så vil du de billigste for underholdning og musikk. de vil gi en ytelse løft over bord grafikk fordi det tar belastningen av prosessoren og ram. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er en desktop, riktig?
| |||
| |||
| ja men denne fyren dosent vil ha dem for spill så en useriøs kortet vil gjøre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| junk er ABIT tøffe, jeg spille spill bot på 8600
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i 8600 skal være ok for spill og multimedia bruk, men hvis du vil spille litt mer krevende spill i fremtiden få en 8800
| |||
| |||
| han ikke vil ha den for gaming! |
|
| |||
| |||
| Jeg vet det var incase han kanskje i fremtiden |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei IS. Hvis du ikke spilletid i det hele tatt så det laveste spesifikasjonen av 3 (2400) vil være nok som du bare skal bruke den til media. En integrert løsning vil være nok å være ærlig. Prisene, hvis du kjøper noen av de to andre kortene bang i tråd med gjeldende retail cost's. Men som en oppgradering de er litt dyre (dette er ikke en Dell bygge er det tilfeldigvis?) Hvis du har tenkt å spillet kortet kreves vil avhenge av oppløsningen din. 2400 bør være ok på 1024x768. Den 2600xt er fin på 1280x1024 og GTS er også fint på 1280x1024, men du får mer av eye-candy bosatt i detalj innstillingene med GTS.
|
| |||
| |||
| Dersom du ønsket å få et grafikkort separat på GeForce 8400 eller 8500-serien har flere video forbedrer funksjonene og de wont koste deg mye |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Oppgradering grafikkort | Rayy | Kabinetter & Skjermer | 1 | 6 oktober 2009 18:34 |
| Grafikkort oppgradering hjelp! ! ! ! ! ! | Laureng123 | Kabinetter & Skjermer | 6 | 30 september 2009 15:37 |
| Oppgradering av RAM og en Grafikkort Trenger Sum Hjelp | Taesin | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 21 august 2009 09:26 |
| Oppgraderer grafikkortet | mizsua | Kabinetter & Skjermer | 11 | 5 juli 2008 20:13 |
| Thread Tools | |
| |