mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Opgradering spørgsmål, er du velkommen Hjælp

Reply

Thread Tools
Old 30. december 2007, 21:30
Bandlyst Gruppen

Default Opgradering spørgsmål, er du velkommen Hjælp

Jeg har i øjeblikket en EVGA 7950GT 512MB. Jeg ønsker at opgradere til den 8800GTS 512MB 256-bit. Im håber dette vil være en dejlig udgave til Crysis og håbe Vista Ultimate 64-bit arbejder ud ok.

Hvad synes du om dette kort opgraderingen?
Old 30 December 2007, 22:04
Donor-Gruppen

Det 8800gt giver den bedste bang for sorteper. vil du ikke være ked af. nogle mennesker tyder på, at 8800gts er bedre købe.

Her er den ting med denne lille historie ... og alt dette er udtalelse. så tager det ikke alt for alvorligt. men lige høre mig ud.

Det 8800gts er faktisk bedre end 8800gt. den har et par flere pixel pipelines, og andre små detaljer. så det er bedre.

MEN .... på 90% af de spil der blev testet på, er det kun fik omkring 2 billeder i sekundet mere. og andre spil gav godt over 100 fps. de forskelle, der var 20 frames eller deromkring. på over 100fps, vil du ikke mærke nogen forskel mellem 100 og 120.

så for en ekstra 100 Bucks, den 8800gts er ikke pengene værd. hvis det var en anden 25-50 bukke, så ville jeg købe det. men 100 bukke? eff det.

Jeg vil holde fast i en 8800gt. det giver fantastiske resultater. igen ... vil du ikke være ked af hvis du får den.

Mit system: Ezekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz
Bundkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Hukommelse:
2 GB G. Skill DDR2 800 MHz
Grafikkort (r):
BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 lydkort
Harddisk (e):
160 gig Western Digital SATA-drev
Optisk drev (r):
ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev
Sag / PSU:
CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W
Køling:
3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tommer Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 30 December 2007, 22:14
Bandlyst Gruppen

Tak for din rådgivning. Ville EVGA være den bedste løsning? Ud som om de bygger rock solid kort og jeg elsker mit 7950GT.
Old 30 December 2007, 22:15
Medlem Gruppen

Hvis det hjælper noget, jeg anden denne udtalelse.
Den 8800GT er deffinetly værd at købe! Du behøver ikke at opgradere du grafik i lang tid.

Lige set din post, XFX og EVGA er nok det bedste kort manufatures, så du kan ikke gå galt med at få en af dem.
Old 30 December 2007, 22:18
Donor-Gruppen

BWAHAHAH! hey der Sam: D. tak for afstemningen af tillid.

godt, for så vidt angår spørgsmålet, EVGA er anstændigt. der er et par af de vigtigste fabrikanter, som du kan gå med. BfG tech er den bedste, når det gælder kvalitet kort. EVGA er der også, selv om de er åbenbart ikke så god som BfG. Jeg stoler PNY. de har lavet nogle ret anstændigt ting.

men hvis jeg var dig, ville jeg gå med dem, du kan stole på det bedste. og disse to er EVGA, og de bedste i branchen. BfG.

så bare vælge en. du kan ikke rigtig gå galt. og i værste fald, skal du blot sende den knækkede kort i en udskiftning. Newegg.com er meget godt om denne type ting.
Old 30 December 2007, 22:21
Bandlyst Gruppen

Takket begge dig. Jeg vil virkelig tror hårdt om dette. Blot vil forsøge ikke at såre mig selv i løbet af processen. lol. Tak igen! Jeg virkelig sætter pris på det!
Old 30 December 2007, 22:25
Medlem Gruppen

lol, ya ikke skade dig selv forsøger at tænke på, hvad producenten til at plukke.
Old 30 December 2007, 22:53
Bandlyst Gruppen

Ok endnu et spørgsmål om dette ...

Jeg har fundet en 8800GT men hukommelsen størrelse er kun 256 MB. Ville det gøre en stor forskel mellem de 256MB på BT og 512MB om GTS? Også den BfG 8800GT er næsten lige så høje som de 8800GTS fra EVGA. Crazy ...
Old 30 December 2007, 22:55
Donor-Gruppen

ja det ville gøre en stor forskel. de mere bygget i skærmhukommelse jo bedre vil det udføre. Det 8800gt leveres i en 512MB variant, så jeg er ikke sikker på hvorfor du generer med 256MB dem.

den billigere dem, jeg har set på newegg var 259,99, og jeg så, at en fra PNY. ikke mærke du ønskede, men hey ... hvad ... det er billigt.
Old 30 December 2007, 22:58
Bandlyst Gruppen

Fordi den kun tilgængelig 512 er fra Leadtek. Hvem det crap? Dont gætte Ive været i computer business længe nok.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Spørgsmål vedrørende Opgradering GFX Card sapguar Grafikkort & Monitors 17 11 november 2008 09:14
To spørgsmål her chrismorris730 General Hardware Chat 10 8 februar 2008 19:14
Et par spørgsmål om mit ram og CPU BrucieBonus CPU, bundkort og RAM 1 12 oktober 2007 14:00
2 spørgsmål i en skinnyman9000 Drives & flytbare medier 1 16 august 2007 07:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.