![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen tällä hetkellä ole EVGA 7950GT 512 Mt. Haluan päivittää sen 8800GTS 512MB 256-bittinen. Im toivoen tämä on hieno versio Crysis ja toivoo Vista Ultimate 64-bit toimii ok. Mitä mieltä olet tämän kortin päivittää? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| että 8800gt antaa parhaan bang varten pukittaa. sinua ei pahoillani. jotkut viittaavat siihen, että 8800gts on parempi ostaa.
tässä on asian kanssa, että pieni tarina ... ja kaikki tämä lausunto. niin älä ota sitä liian vakavasti. mutta vain kuuntele minua. että 8800gts on itse asiassa parempi kuin 8800gt. se on vielä muutaman pikselin putkistoja ja muita pieniä yksityiskohtia. joten se on parempi. MUTTA .... 90%: n pelejä oli testattu, se on vain noin 2 sekunnissa enemmän. ja muut pelit olivat antaisimme reilusti yli 100 kuvaa sekunnissa. eroja oli 20 kehyksiä tai niin. yli 100fps, et havaitset ero 100 ja 120. niin ylimääräinen 100 taalaa, että 8800gts ei kannata rahaa. jos se oli toinen 25-50 taalaa, niin mä ostan sen. mutta 100 taalaa? eff että. I'd kiinni kanssa 8800gt. se antaa uskomatonta suorituskykyä. uudelleen ... sinulla ei ole pahoillani, jos saat sen. My System: Hesekiel
|
|
| |||
| |||
| Kiitos neuvoista. Olisiko EVGA on paras vaihtoehto? Näyttää ne rakentaa rock solid kortit ja Rakastan 7950GT. |
|
| |||
| |||
| Jos se auttaa minä toinen, että lausunnon. ![]() The 8800GT on deffinetly kannattaa ostaa! Sinun ei tarvitse päivittää sinun grafiikka jo pitkään. Juuri näin blogitekstiisi, XFX ja EVGA on todennäköisesti paras kortti manufatures, joten et voi mennä vikaan saada yksi niistä. |
|
| |||
| |||
| BWAHAHAH! Hei sam: D. kiitos äänestää luottamuksesta. hyvin, kuten tähän kysymykseen, EVGA on ihmisarvoista. there's pari tärkeimmät valmistajat, että voit mennä. BFG Tech on paras, kun se tulee laatuun kortit. EVGA on sielläkin, vaikka he ilmeisesti ole niin hyvä kuin BFG. Uskon PNY. they've teki joitakin melko ihmisarvoisen asioita. mutta jos olisin sinä, I'd go with kuin voit luottaa paras. ja nämä kaksi ovat EVGA, ja hyvää liiketoimintaa. BFG. niin vain valita yksi. et voi todellakaan mennä pieleen. ja pahimmassa tapauksessa yksinkertaisesti lähettää rikkinäisen kortin puoleen. Newegg.com on erittäin hyvä, noin tällaista tavaraa. |
|
| |||
| |||
| Kiitos teidän molempien. Olen todella sitä mieltä, että kova siitä. Just Yritän olla satuttaa itseäni prosessin aikana. lol. Kiitos vielä kerran! I really appreciate it! |
|
| |||
| |||
| lol, ya ei loukkaantunut teidän itse yrittää miettiä, mitä valmistajan valinta. |
|
| |||
| |||
| Ok yksi kysymys tästä ... Olen löytänyt 8800GT mutta muistin koko on vain 256 Mt. Voisiko tämän tehdä iso ero 256MB annetun GT ja 512 Mt annetun GTS? Also, the BFG 8800GT on lähes yhtä suuri kuin 8800GTS alkaen EVGA. Crazy ... |
|
| |||
| |||
| kyllä se tekisi suuri ero. sitä enemmän rakennettu muistia, sen parempi se suorittaa. että 8800gt tulee joka 512MB Muunnokseen niin en ole varma, miksi olet Häiritset kanssa 256MB niistä. edullisempi kuin olen katsellut newegg olivat 259,99 ja i näki, että yksi PNY. ei tuotemerkin halusitte, mutta hei ... mitä ... se on halpaa. |
|
| |||
| |||
| Koska käytettävissä vain 512 on Leadtek. Kuka crap? Dont arvata Ive ollut tietokoneen liiketoiminnan tarpeeksi kauan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysyttävää Päivitys GFX Card | sapguar | Graphics Cards & Näytöt | 17 | 11. marraskuu 2008 09:14 |
| Kaksi kysymystä tästä | chrismorris730 | Rautatavaran Chat | 10 | 8th Feb 2008 19:14 |
| Muutamia kysymyksiä minun ram ja CPU | BrucieBonus | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 12. lokakuu 2007 14:00 |
| 2 kysymyksiä yhdessä | skinnyman9000 | Drives & Removable Media | 1 | 16th Aug 2007 07:06 |
| Thread Tools | |
| |