![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har för närvarande ett EVGA 7950GT 512MB. Jag vill uppgradera till 8800GTS 512MB 256-bit. Im hoppas detta blir en trevlig utgåva till Häxkungens och hoppas Vista Ultimate 64-bit funkar ok. Vad tycker du om detta kort uppgradera? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den 8800gt ger bäst bang för Buck. du kommer inte att bli ledsen. vissa människor tyder på att 8800gts är bättre köpa.
Här är grejen med det lilla historia ... och allt detta yttrande. därför inte ta det för allvarligt. men bara höra mig. den 8800gts är faktiskt bättre än 8800gt. den har några fler pixel pipelines, och andra små detaljer. så det är bättre. MEN .... om 90% av spelen var det testats på, det har bara cirka 2 bilder per sekund mer. och andra spel gav ut en bra bit över 100 fps. skillnaderna fanns 20 bilder eller så. på över 100fps, ni kommer inte att märka någon skillnad mellan 100 och 120. så för en extra 100 spänn, det 8800gts är inte värt pengarna. om det var en annan 25-50 spänn, så jag skulle köpa det. men 100 spänn? eff det. Jag skulle hålla fast vid ett 8800gt. det ger fantastiska resultat. igen ... kommer du inte vara ledsen om du får det. Mitt System: Hesekiel
|
|
| |||
| |||
| Tack för ditt råd. Skulle EVGA vara det bästa alternativet? Verkar som om de bygger rock solid kort och jag älskar mitt 7950GT. |
|
| |||
| |||
| Om det hjälper något jag andra som yttrande. ![]() Den 8800GT är deffinetly värt köpa! Du kommer inte att behöva uppgradera dig grafik för en lång tid. Såg ditt inlägg, XFX och EVGA är förmodligen det bästa kortet manufatures, så du kan inte gå fel med att en av dem. |
|
| |||
| |||
| BWAHAHAH! Hej Sam: D. tack för omröstning om förtroendet. väl, som på frågan, EVGA är anständigt. Det finns ett par stora tillverkare som du kan gå med. BFG Tech är den bästa när det gäller kvalitet kort. EVGA är där också, men de är naturligtvis inte lika bra som BFG. Jag litar PNY. De har gjort några ganska anständigt saker. Men om jag var du, jag skulle gå med dem som du kan lita på det bästa. och dessa två är EVGA och det bästa i branschen. BFG. så bara välja en. Du kan egentligen inte gå fel. och i värsta fall bara skicka trasiga kortet för ett utbyte. Newegg.com är mycket bra om den här typen av saker. |
|
| |||
| |||
| Tack båda två. Jag kommer verkligen att tänka till om detta. Bara att försöka att inte såra mig själv under processen. lol. Tack igen! Jag uppskattar verkligen det! |
|
| |||
| |||
| lol, ya inte skadar dig själv att försöka tänka på vad tillverkaren att plocka. |
|
| |||
| |||
| Ok en fråga om detta ... Jag har hittat ett 8800GT men minnet storlek är bara 256 MB. Skulle detta göra en stor skillnad mellan 256MB på GT och 512MB på GTS? Även de BFG 8800GT är nästan lika hög som 8800GTS från EVGA. Crazy ... |
|
| |||
| |||
| ja det skulle göra stor skillnad. mer inbyggd video minne desto bättre kommer det att göra. den 8800gt levereras i en 512-variant så jag är inte säker på varför du stör med 256MB sådana. de billigare jag har sett på newegg var 259,99 och jag såg att en från PNY. inte märket du ville, men hey ... vad ... det är billigt. |
|
| |||
| |||
| Eftersom det bara finns 512 är från Leadtek. Vem crap? Dont gissa Ive har i datorn företag länge. |