![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har tilsluttet mit fladskærms-TV på min bærbare computer via en s-video kabel, hvad jeg ønsker at gøre, er at have skærmene viser 2 forskellige views.ie i wantplay poker på min laptop, mens mine gf ure film fra mit online-feed ... Jeg bruger Vista, og har masser af RAM og båndbredde sådanne forslag vil blive værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan du trække vinduer hele fra tv'et til laptop monitor? Hvis ja bare trække Windows Media Player på den bærbare computer skærm?
|
| |||
| |||
| øjeblikket alt på min laptop vises på tv ... selv markøren |
|
| |||
| |||
| I, m srry I, m ikke er klart / / / hvad jeg, m forsøger at gøre, er at se ét program på min laptop på tv-skærmen, men jeg ønsker at se en helt anden anvendelse på min laptop ... som er den kilde for både |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige klikket dens en indstilling i displayet egenskaber skrive klikker på skrivebordet gå til egenskaber. og derfra kan du vælge heks skærmen du vil være det vigtigste, og så videre. Jeg ant anvendes vista for et stykke tid, så cant give dig præcise instruktioner om, hvordan. Hope this helps
__________________ |
|
| |||
| |||
| Vista = Højreklik på skrivebordet> Tilpas> Skærmindstillinger. |
|
| |||
| |||
| ok gutter Jeg værdsætter alle svarene, og jeg ve dont de ting du har foreslået, men til ingen nytte jeg stadig få den samme ting på min laptop som jeg, om monitor.or jeg kan få tv-feed fra thetv om mit tv, mens jeg på min computer, men jeg cant sige se på dette websted på min bærbar skærm, mens man ser på et andet websted på min tv-skærmen ... Jeg fik at vide, det tager gerne en t-9000 skærmkort og jeg, m pretty visse min laptop cant håndtere at ... hvis du har andre forslag i, m alle ører tak for din støtte. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror ikke, der er virkelig en måde at gøre dette. S-Video-porten på din bærbare computer ikke blev foretaget til dette formål - har du et VGA i havn?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Nej, jeg dont |