vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Käyttämällä kaksoismonitoreja

Reply

Thread Tools
Old 10 tammikuu 2009, 16:48
Uusi Jäsen

Default Käyttämällä kaksoismonitoreja

Olen koukussa minun flat screen tv minun laptop kautta s-video-kaapelilla, mitä haluan tehdä, on olla näytöt osoittavat 2 eri views.ie i wantplay poker minun laptop vaikka minun GF kellot elokuvia minun online-syöte ... i-kirjain apu näköala, ja on paljon RAM-muistia ja kaistanleveys kaikki ehdotukset ovat tervetulleita.
Old 10 tammikuu 2009, 18:22
Rahoittajien ryhmän

voit vetää ikkunoita koko alkaen TV: n kannettava tietokone seurata? jos niin vedä Windows Media Playerin kannettavan tietokoneen näyttö?

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ ylikellotettu! Athlon64 3000 +
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1,50 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB PCI G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster HD 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY ilmajäähdytteinen siili
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Ikkunan 7 Ultimate
Old 10 tammikuu 2009, 18:25
Uusi Jäsen

Tällä hetkellä kaikki minun laptop näkyy, TV ... jopa kohdistimen
Old 10 tammikuu 2009, 18:29
Uusi Jäsen

i, m srry i, m ei ole selvää, / / / mitä i, Yritän tehdä, on tarkastella yhden hakemuksen minun kannettava tietokone, TV-näytön, mutta haluan nähdä täysin eri sovellusta minun laptop ... joka on lähteenä sekä
Old 10 tammikuu 2009, 19:51
Rahoittajien ryhmän

i juuri napsautit A-asetusta näytön ominaisuudet kirjoittaa klikkaa työpöydällä mennä ominaisuuksiin. ja sieltä voit valita mustaeväkampela näytön haluat olla tärkein ja niin edelleen. i ant käytetty näköala jonkin aikaa niin kallistus antaa tarkkoja ohjeita siitä, miten. toivomme, että tämä auttaa

Old 11 tammikuu 2009, 07:40
Rahoittajien ryhmän

Vista = Napsauta hiiren kakkospainikkeella työpöydän> Mukauta> Näyttöasetukset.
Old 12 tammikuu 2009, 09:50
Uusi Jäsen

ok kaverit arvostan kaikkia vastauksia, ja i, ve dont asioita sinua, olen ehdottanut, mutta tuloksetta i silti sama asia minun laptop kuin minäkin, että monitor.or voin saada tv syöte thetv on TV kun i työtä minun tietokone, mutta i cant sanoa tarkastelemme tämän sivuston minun kannettavan tietokoneen näytöllä, kun katsot toisesta sivustosta minun televisioruudulla ... i kerrottiin vie kuin T-9000 näytönohjain ja i, m aika tiettyjen my laptop kallistuksen käsitellä ... jos sinulla on muita ehdotuksia i, m kaikkien korville kiitos tuesta.
Old 12 tammikuu 2009, 16:31
Rahoittajien ryhmän

En usko, että on olemassa oikeastaan tapa tehdä tämä. S-Video-porttiin kannettavan tietokoneen ei ole tehty tätä tarkoitusta varten - onko sinulla VGA satamassa?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 12 tammikuu 2009, 16:33
Uusi Jäsen

no i dont
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ohje Getting Dual Näytöt Set Up? Theresonly1 Graphics Cards & Näytöt 11 18. Jul 2009 05:03
Dual Näytöt W / 1 VGA-portti DanielAndStuff Graphics Cards & Näytöt 1 15. Jul 2009 15:43
Dual Monitorit - Päätöslauselma Problem xiingli Graphics Cards & Näytöt 2 5th Feb 2009 18:36
8800GTS Dual Näytöt Ohje YRTNEG Graphics Cards & Näytöt 2 19th Jan 2009 12:40
Problem with kaksoismonitoreja Mischman Graphics Cards & Näytöt 20 9. Sep 2008 09:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.