![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen koukussa minun flat screen tv minun laptop kautta s-video-kaapelilla, mitä haluan tehdä, on olla näytöt osoittavat 2 eri views.ie i wantplay poker minun laptop vaikka minun GF kellot elokuvia minun online-syöte ... i-kirjain apu näköala, ja on paljon RAM-muistia ja kaistanleveys kaikki ehdotukset ovat tervetulleita. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voit vetää ikkunoita koko alkaen TV: n kannettava tietokone seurata? jos niin vedä Windows Media Playerin kannettavan tietokoneen näyttö?
|
| |||
| |||
| Tällä hetkellä kaikki minun laptop näkyy, TV ... jopa kohdistimen |
|
| |||
| |||
| i, m srry i, m ei ole selvää, / / / mitä i, Yritän tehdä, on tarkastella yhden hakemuksen minun kannettava tietokone, TV-näytön, mutta haluan nähdä täysin eri sovellusta minun laptop ... joka on lähteenä sekä |
|
| |||
| |||
| i juuri napsautit A-asetusta näytön ominaisuudet kirjoittaa klikkaa työpöydällä mennä ominaisuuksiin. ja sieltä voit valita mustaeväkampela näytön haluat olla tärkein ja niin edelleen. i ant käytetty näköala jonkin aikaa niin kallistus antaa tarkkoja ohjeita siitä, miten. toivomme, että tämä auttaa
__________________ |
|
| |||
| |||
| Vista = Napsauta hiiren kakkospainikkeella työpöydän> Mukauta> Näyttöasetukset. |
|
| |||
| |||
| ok kaverit arvostan kaikkia vastauksia, ja i, ve dont asioita sinua, olen ehdottanut, mutta tuloksetta i silti sama asia minun laptop kuin minäkin, että monitor.or voin saada tv syöte thetv on TV kun i työtä minun tietokone, mutta i cant sanoa tarkastelemme tämän sivuston minun kannettavan tietokoneen näytöllä, kun katsot toisesta sivustosta minun televisioruudulla ... i kerrottiin vie kuin T-9000 näytönohjain ja i, m aika tiettyjen my laptop kallistuksen käsitellä ... jos sinulla on muita ehdotuksia i, m kaikkien korville kiitos tuesta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En usko, että on olemassa oikeastaan tapa tehdä tämä. S-Video-porttiin kannettavan tietokoneen ei ole tehty tätä tarkoitusta varten - onko sinulla VGA satamassa?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| no i dont |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohje Getting Dual Näytöt Set Up? | Theresonly1 | Graphics Cards & Näytöt | 11 | 18. Jul 2009 05:03 |
| Dual Näytöt W / 1 VGA-portti | DanielAndStuff | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 15. Jul 2009 15:43 |
| Dual Monitorit - Päätöslauselma Problem | xiingli | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 5th Feb 2009 18:36 |
| 8800GTS Dual Näytöt Ohje | YRTNEG | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 19th Jan 2009 12:40 |
| Problem with kaksoismonitoreja | Mischman | Graphics Cards & Näytöt | 20 | 9. Sep 2008 09:32 |
| Thread Tools | |
| |