![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben verslaafd mijn flatscreen tv op mijn laptop via een s-video-kabel, wat ik wil doen is de 2 verschillende schermen tonen views.ie i wantplay poker op mijn laptop terwijl mijn gf horloges films uit mijn online-feed ... Ik gebruik vista, en hebben genoeg ram en bandbreedte suggesties worden gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kunt u sleept ramen tegenover de tv op de laptop monitor? zo ja, sleept u de Windows Media Player op de laptop scherm?
|
| |||
| |||
| momenteel alles op mijn laptop te zien op de tv ... zelfs de cursor |
|
| |||
| |||
| i, m srry i, m niet duidelijk / / / what i, m probeert te doen is een aanvraag bekijken op mijn laptop op het tv-scherm, maar ik wil om een geheel andere toepassing op mijn laptop ... waar is de bron voor zowel |
|
| |||
| |||
| Ik klikte zijn een instelling in Eigenschappen voor Beeldscherm schrijven klikt u op het bureaublad naar eigenschappen. en vanaf daar kunt u heks scherm u wilt worden de belangrijkste enzovoort. i mier gebruikt vista een tijdje zo cant u precieze instructies over hoe. hoop dat dit helpt
__________________ |
|
| |||
| |||
| Vista = Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad> Personaliseer> Weergave-instellingen. |
|
| |||
| |||
| ok jongens ik waardeer alle antwoorden, en ik heb de dingen dont u hebt voorgesteld, maar het heeft niets geholpen ik nog steeds hetzelfde op mijn laptop als ik op de monitor.or kan ik de tv-feed van thetv op mijn tv, terwijl ik werk op mijn computer, maar i cant zeggen kijk op deze site op mijn laptop-scherm terwijl u op een andere site op mijn tv-scherm ... Ik kreeg te horen dat neemt graag een t-9000-videokaart en i, m vrij bepaalde mijn laptop cant handvat dat ... als u nog andere suggesties i, m alle oren dank voor uw steun. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk niet dat er echt een manier om dit te doen. De S-Video-poort van uw laptop is niet gemaakt voor dit doel - heb je een VGA in de haven?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| no i dont |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp bij Getting Dual monitors Set Up? | Theresonly1 | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | De 18 juli 2009 05:03 |
| Dual Monitors W / 1 VGA-poort | DanielAndStuff | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 15 jul 2009 15:43 |
| Dual Monitors - Resolutie Probleem | xiingli | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 5 februari 2009 18:36 |
| 8800GTS Dual Monitors Help | YRTNEG | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 19 Jan 2009 12:40 |
| Probleem met twee beeldschermen | Mischman | Grafische Kaarten & Monitors | 20 | 9e Sep 2008 09:32 |
| Thread Tools | |
| |