![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har hektet meg flatskjerm-tv til min laptop via en S-video-kabel, hva jeg vil gjøre, er å ha skjermene vise 2 forskjellige views.ie i wantplay poker på min laptop mens min GF klokker filmer fra nettet feed ... Jeg bruker vista og har massevis av RAM og båndbredde eventuelle forslag vil bli verdsatt.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
kan du dra vinduene over fra tv til bærbare skjermer? Hvis det bare dra Windows Media Player på laptop skjermen?
|
|
|||
|
|||
|
øyeblikket alt på min bærbare dukker opp på TV ... selv markøren
|
|
|
|||
|
|||
|
I, m srry i, er ikke klart / / / hva jeg, m prøver å gjøre er å vise et program på min bærbare datamaskinen på TV-skjermen, men jeg vil vise et helt annet program på min bærbare ... som er kilde for både
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg klikket
sin innstilling i Skjermegenskaper skrive klikk på skrivebordet gå til egenskaper. og derfra kan du velge witch skjermen du vil være det viktigste en og så videre. Jeg maur brukt vista for en stund så skrånende gi nøyaktige instruksjoner om hvordan. håper dette hjelper
|
|||
|
|||
|
Vista = Høyreklikk skrivebordet> Tilpass> Displayinnstillinger.
|
|
|
|||
|
|||
|
OK folkens Jeg setter pris på alle svarene, og jeg, har ikke de tingene du har foreslått, men til ingen jeg fortsatt få det samme på min laptop som jeg gjør på monitor.or jeg kan få TV-feed fra thetv på TVen mens jeg jobber på maskinen min, men jeg skrånende si se på dette nettstedet på min laptop skjermen mens du ser på et annet område på TV-skjermen ... Jeg ble fortalt det tar som en t-9000 skjermkort og jeg, er ganske visse min laptop skrånende håndtere det ... hvis du har noen andre forslag i, m alle ører takk for støtten.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg tror ikke det er egentlig en måte å gjøre dette. S-Video-utgang på den bærbare datamaskinen ble ikke laget for dette formålet - har du en VGA i porten?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
nei jeg dont
|