![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain ostanut VGA on RCA-sovitin käyttää TV on seurata minun kannettava tietokone, mutta en voi näyttää, jotta saan sen toimimaan. Minulla on kannettava tietokone kytketty keltainen videotulon TV. Mielestäni ongelma on se, että TV on virkistystaajuus on 50 Hz mutta minun laptop I ei voi saada mitään pienempi kuin 60 Hz. Olen käyttäen ATI Catalyst Control Centre (v9.3) ja saamaan hyvin turhautuneita. Joskus kun leffa välillä AVS Theres yksi välkyntä, mitä voisi olla näyttö, mutta ei mitään parempaa. CCC on ehdottomasti poimien TV äsken ei voi vaihtaa virkistystaajuutta. Onko kukaan saanut mitään ehdotuksia? |
|
| |||
| |||
| Minun laptop minun täytyi käyttää "Fn" ja "F5" yhdessä vaihtaa näyttöjen välillä "kannettava", "TV", "Molemmat" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut jonka toinen näyttö (TV) on näytön propeties ikkunan.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Radeon HD 4890 Problem with seurata | szeloke | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 31. toukokuuta 2009 11:46 |
| Radeon Fan Speed Näkyy kuin 0RPM in Monitor Software | Bandit | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 22. toukokuuta 2009 09:50 |
| Radeon Xpress 1250 auttaa ~ | lufei | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 18th Jan 2008 23:48 |
| ATI Xpress 1100 Graphics? | SHEPH3RD | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 11. marraskuu 2007 00:54 |
| Ati Radeon Xpress 200 muistia? | suolainen | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 20th Mar 2007 09:21 |
| Thread Tools | |
| |