![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik kocht onlangs een VGA naar RCA-adapter voor het gebruik van mijn tv als monitor voor mijn laptop maar ik kan niet lijken te krijgen om te werken. Ik heb mijn laptop aangesloten op de gele video-ingang op de TV. Ik denk dat het probleem is dat mijn TV heeft een refresh rate van 50Hz maar op mijn laptop kan ik niet lijken te krijgen op alle lagere dat 60Hz. Ik gebruik de ATI Catalyst Control Centre (v9.3) en erg gefrustreerd. Soms als ik flick tussen de AVS theres een flikkering van wat er zou kunnen worden het scherm, maar niets is beter dan dat. CCC is zeker oppakken van de tv Ik kan niet schijnen om de refresh rate. Heeft iemand nog suggesties? |
|
| |||
| |||
| Op mijn laptop moest ik gebruik "Fn" en "F5" samen om de displays schakelen tussen "laptop", "TV", "Beide" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd de hand waarvan de tweede monitor (TV) in de display propeties venster.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Radeon HD 4890 Probleem met monitor | szeloke | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 31 mei 2009 11:46 |
| Radeon Ventilatorsnelheid als 0RPM in Monitor Software | BANDIT | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 22 mei 2009 09:50 |
| Radeon Xpress 1250 help ~ | lufei | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 18 Jan 2008 23:48 |
| ATI Xpress 1100 Grafisch? | SHEPH3RD | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 11 nov 2007 00:54 |
| Ati Radeon Xpress 200 video geheugen? | zout | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 20 mrt 2007 09:21 |
| Thread Tools | |
| |