![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig kjøpt en VGA til RCA adapter for å bruke TVen som skjerm til min laptop, men jeg kan ikke ut til å få det til å fungere. Jeg har min laptop koblet til den gule videoinngangen på TV. Jeg tror problemet er at min TV har en oppdateringsfrekvens på 50Hz men på min bærbare kan jeg ikke synes å bli lavere som 60Hz. Jeg bruker ATI Catalyst Control Centre (v9.3) og bli MEGET frustrert. Noen ganger når jeg flick mellom AVS Theres en flimmer av hva som kan være på skjermen, men ikke noe bedre enn det. CCC er definitivt løfte TV Jeg kan ikke ut til å endre oppdateringshastighet. Har noen noen forslag? |
|
| |||
| |||
| På min laptop jeg måtte bruke "Fn" og "F5" sammen for å skifte mellom skjermer mellom "bærbar", "TV", "Begge" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd å aktivere den andre skjermen (TV) i displayet propeties vinduet.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Radeon HD 4890 Problem med skjerm | szeloke | Kabinetter & Skjermer | 1 | 31 mai 2009 11:46 |
| Radeon Fan Speed vises som 0RPM i Monitor Software | Bandit | Kabinetter & Skjermer | 1 | 22 mai 2009 09:50 |
| Radeon Xpress 1250 hjelpe ~ | lufei | Kabinetter & Skjermer | 10 | 18 januar 2008 23:48 |
| ATI Xpress 1100 grafikk? | SHEPH3RD | Kabinetter & Skjermer | 1 | 11 nov 2007 00:54 |
| ATI Radeon Xpress 200 skjermminne? | salte | Kabinetter & Skjermer | 1 | 20 mars 2007 09:21 |
| Thread Tools | |
| |