![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen köpt en VGA till RCA-adapter för att använda min TV som en monitor till min laptop, men jag kan inte vara att få det att fungera. Jag har min laptop kopplad till den gula video ingången på TV. Jag tror problemet är att min TV har en uppdateringsfrekvens av 50Hz men på min laptop kan jag inte verkar få något lägre än 60 Hz. Jag använder ATI Catalyst Control Center (v9.3) och blir mycket frustrerad. Ibland när jag bläddra mellan AVS Theres ett flimmer av vad som kan skärmen, men inget bättre än så. CCC är definitivt lyftas TV jag bara verkar inte gå att ändra uppdateringsfrekvens. Har någon har något förslag? |
|
| |||
| |||
| På min laptop jag var tvungen att använda "Fn" och "F5" tillsammans för att växla mellan skärmar "laptop", "TV", "Både" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du provat att göra det möjligt för andra bildskärmen (TV) i teckenfönstret Properties fönstret.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Radeon HD 4890 Problem med bildskärm | szeloke | Grafikkort & Skärmar | 1 | 31 maj 2009 11:46 |
| Radeon fläktens hastighet visas som 0RPM i Monitor Software | Bandit | Grafikkort & Skärmar | 1 | 22 maj 2009 09:50 |
| Radeon Xpress 1250 hjälp ~ | lufei | Grafikkort & Skärmar | 10 | 18 januari 2008 23:48 |
| ATI Xpress 1100 Graphics? | SHEPH3RD | Grafikkort & Skärmar | 1 | 11 november 2007 00:54 |
| ATI Radeon Xpress 200 grafikminne? | salt | Grafikkort & Skärmar | 1 | 20 mars 2007 09:21 |
| Thread Tools | |
| |