mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Brug af TV som monitor-emulator forårsaget problemer!

Reply

Thread Tools
Old 6. juni 2009, 06:12
Ny Medlem Gruppen

Default Brug af TV som monitor-emulator forårsaget problemer!

hjælp! Jeg kører min PC (Vista Home Premium Service Pack 2) gennem mit TV (en Sharp LC-32D44E-BK). Alt gik fint, indtil jeg kørte epsxe 160 Playstation emulator for første (og eneste!) Tid. Nu er det flimrer hele tiden. en ven siger, at han mener, at en oplysning er blevet udslettet (som du kan fortælle, jeg er virkelig ikke teknisk!), og at pc'en er læsning skærmen som noget andet. Opdateringshastigheden er kun tillader 60 Hertz. Jeg ved, det er ikke TV, fordi de normale kanaler er alt fint, og pc'en er også ok gennem en skærm. Kan nogen hjælpe?

thanks in advance
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problemer med LCD-skærm holdinfoldin General Hardware Chat 7 25 oktober 2008 08:00
Hvad skyldes det?? kcjoker Drives & flytbare medier 4 16 november 2007 17:22
80'erne 90'erne Video Arcade Emulator CG Man General Software Chat 7 7 juni 2007 11:07
Xbox 360 emulator ØMU til PC? mhidhir93 PC & Console Gaming 2 21. mar 2007 06:44
Hjælp! Monitor Problemer steven1 General Hardware Chat 25 8 marts 2007 00:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.