mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Bruke TV som skjerm-emulator forårsaket problemer!

Reply

Thread Tools
Old 6 juni 2009, 06:12
New Member Group

Default Bruke TV som skjerm-emulator forårsaket problemer!

hjelp! Jeg kjører min PC (Vista Home Premium Service Pack 2) gjennom TV (en Sharp LC-32D44E-BK). Alt gikk bra inntil jeg kjørte epsxe 160 Playstation emulator for første (og eneste) gangen. Nå er det flimrer hele tiden. en venn sier han mener at en opplysning er tørkes (som du kan fortelle, er jeg virkelig ikke teknisk!), og at pc leser skjermen som noe annet. Den oppdateringsfrekvensen er bare tillater 60 Hertz. Jeg vet det er ikke TV, fordi de vanlige kanalene er fine, og PCen er også ok gjennom en monitor. Kan noen hjelpe?

takk på forhånd
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemer med LCD-skjerm holdinfoldin General Hardware Chat 7 25 oktober 2008 08:00
Hva skyldes dette? kcjoker Drivere og flyttbare medier 4 16 nov 2007 17:22
80s 90s Video Arcade Emulator CG Man General Software Chat 7 7 juni 2007 11:07
Xbox 360-emulatoren EMU for PC? mhidhir93 PC & Console Gaming 2 21 mars 2007 06:44
Hjelp! Monitor Problemer steven1 General Hardware Chat 25 8 mars 2007 00:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.