![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Periaatteessa kun käyttää tätä näytönohjain (9800GX2) kaikki värit ja graafiset on hyvin "botched" ja väri on pilalla. Olen ladannut kuvakaappaus siitä, mitä se näyttää. Olen yrittänyt asentaa ajureita, myös täysin poistaa vanhan sitten asentamalla uusia ja myös slightling vanhemmissa kuten 183. Olen yrittänyt näyttösovittimen kahdessa tietokoneet ja molemmat, että sillä on sama äänestysprosentti vaikutus. Ennen (kaksi päivää sitten) tietokone olisi hienoa, mutta kun juoksin pelejä kuten World of Warcraft ja Call of Duty 4,5, grafiikka olisi tyriä ja väriä, sitten tietokone lukita tuloksena sininen näyttö kuolemaan ja reboot. Mutta nyt tietokoneen vain näyttää siltä kuin se on kuvakaappaus. Olen käyttänyt näyttösovittimen minun tietokone on noin 12 kuukauden ajan ilman ongelmia mitään lähellä. Myös minun pc tiedot: Intel q9300 4 Gt RAM-muistia (vain 3,5 koska xp 32bit) Windows XP 32bit 500 W PSU kuvakaappaus on toiselta pc, joka käyttää näköala, Intel i7 ja 750 W PSU Olen yrittänyt käyttää HD3450 minun nykyinen tietokone xp, ja kaikki toimii sakko (hyvin lisäksi i cant pelata pelejä cos kortti on paska lol) kuvakaappaus: |
|
| |||
| |||
| Sinun GX2 on crapped ulos. RMA sitä. Yksi kaivos on crapped niin hyvin. POersonally Mielestäni saimme ruuvattu ja se on paska kortti, mutta se on toinen juttu ............ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ylikuumentua, huono VRAM tai PSU. Koska # 3: n tavallaan sulkea pois ja # 1: n epätodennäköistä kahdessa tietokoneet, sitten se on # 2, RMA se Bubba sanoi.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tiedän, että kaverit, jotka tuntevat heidän tavaraa noin hardward on jo lähetetty. Mutta onko se vain minä, vai siitä, että näyttää sen käynnissä 256colours? Tai 8bit. |