![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| In principe wanneer ik deze video kaart (9800GX2) alle kleuren en grafische is zeer "botched" en de kleur is geruïneerd. Ik heb ge-upload een screenshot van hoe het eruit ziet. Ik heb geprobeerd de drivers opnieuw te installeren, waaronder het volledig verwijderen van de oude dan het installeren van nieuwe en ook oudere slightling zoals 183. Ik heb geprobeerd de videokaart in twee computers en op beide van hen het heeft hetzelfde effect opkomst. Vóór (twee dagen geleden) de computer zou fijn maar toen liep ik een spel zoals World of Warcraft van Call of Duty 4,5, de graphics zou schroef en kleur, dan zal de computer lock up resulterend in blauw scherm van de dood en reboot. Maar nu de computer net lijkt alsof het is in de schermafdruk. Ik heb gebruik gemaakt van de videokaart in mijn computer voor ongeveer 12 maanden zonder problemen de buurt van dit alles. Ook mijn pc specs: intel q9300 4 GB RAM (slechts 3,5 omdat XP 32bit) Windows XP 32bit 500 W PSU het screenshot is van een andere PC die gebruik maakt van Vista, Intel i7 en 750w PSU Ik heb geprobeerd met een HD3450 op mijn huidige computer met XP en alles werkt prima (wel naast i cant games spelen want de kaart is crap lol) screenshot: |
|
| |||
| |||
| Uw GX2 heeft crapped uitgesloten. RMA is. Een van de mijne is crapped zo goed. POersonally Ik denk dat we genaaid en het is een onzin kaart, maar dat is een ander verhaal ............ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oververhitten, slechte VRAM of PSU. Sinds # 3 is een soort uit te sluiten en # 1 is onwaarschijnlijk in twee PC's, dan is het # 2, RMA als Bubba gezegd.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik weet dat de jongens die weten hun spullen over hardward al gepost. Maar is het alleen mij, of doet dat eruit zijn uitgevoerd in 256colours? Of 8bit. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 9800GX2 interne SLI | icu222much | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 30 okt 2008 20:12 |
| Koeling een 9800GX2 | icu222much | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 21 aug 2008 07:49 |
| Ati 3870x2 of nvidia 9800gx2? | harryc | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | De 3 juni 2008 23:34 |
| Bruist van binnenuit geval | andymac2k1 | Algemeen Hardware Chat | 14 | 23 apr 2008 20:15 |
| 9800gx2? | computeruler | Grafische Kaarten & Monitors | 14 | 15 apr 2008 17:50 |
| Thread Tools | |
| |