![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I princip när jag använder detta grafikkort (9800GX2) alla färg och grafik är mycket "oorganiserade" och färgen är förstört. Jag har lagt upp en skärmdump på hur det ser ut. Jag har försökt installera om drivrutinerna, även helt ta bort den gamla sedan att installera nya och även slightling gamla gillar 183. Jag har försökt videokortet i två datorer och på båda har samma valdeltagande effekt. Innan (för två dagar sedan) datorn skulle böterna men när jag körde något spel som World of Warcraft i Call of Duty 4,5, grafiken skulle skruva upp och färg, så att datorn låser upp resulterade i blue screen of death och omstart. Men nu är datorn bara ser ut som det är i skärmdump. Jag har använt grafikkort i min dator för ca 12 månader nu utan problem någonting i närheten av detta. Även min pc specs: Intel q9300 4 GB RAM (endast 3.5 eftersom xp 32bit) Windows XP 32bit 500 W PSU skärmdumpen är från en annan dator som använder vista, Intel i7 och 750w PSU Jag försökte använda ett HD3450 på min nuvarande dator med xp, och allt fungerar bra (och förutom jag skränande spela spel cos kortet crap lol) skärmdump: |
|
| |||
| |||
| Din GX2 har sket ut. RMA det. En av mina har sket ut. POersonally Jag tror vi fick skruvas och det är ett skit kort, men det är en annan historia ............ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Överhettas, dålig VRAM eller PSU. Eftersom # 3 blir liksom utesluten och # 1 är osannolikt i två datorer, då är det # 2, RMA det som Bubba sagt.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag vet att killar som känner sina grejer om hardward redan inlagda. Men är det bara jag, eller som ser ut som den körs i 256colours? Eller 8bit. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 9800GX2 inre SLI | icu222much | Grafikkort & Skärmar | 4 | 30 oktober 2008 20:12 |
| Kylning ett 9800GX2 | icu222much | Grafikkort & Skärmar | 2 | 21 august 2008 07:49 |
| Ati 3870x2 eller nvidia 9800gx2? | harryc | Grafikkort & Skärmar | 5 | 3 juni 2008 23:34 |
| Surrande inifrån fall | andymac2k1 | General Hardware Chat | 14 | 23 april 2008 20:15 |
| 9800gx2? | computeruler | Grafikkort & Skärmar | 14 | 15 april 2008 17:50 |
| Thread Tools | |
| |