![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg tænker på at få en dejlig 24 "1080p skærm med min EMA penge at syge får fra sjette form: D. Jeg har fundet en blodig god handel på eBay for et 24" men det har kun en VGA-forbindelse, og som jeg ønsker at slutte den til min Xbox 360 det er ikke godt. theres en VGA-adaptor til xbox 360 men 360 kan kun vise 720p (ish) i VGA-tilstand. Mit spørgsmål er, er der en adapter til at konvertere HDMI til VGA, så jeg kan bruge det fulde potentiale af skærmen, ellers bliver jeg nødt til at betale en anden £ 100 til HDMI version. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har en læser her
| |||
| |||
| Ville det være det forkerte sted og tid til at spørge, hvad EMA penge og sjette formular er? |
|
| |||
| |||
| EMA er penge betalt af regeringen til, at børn, der er ether på kollegium eller sjette form (Top udgangen af high school Jeg tror for dig) hvor meget EMA du recive er besluttet af det samlede beløb for huset holde indkomst, der kommer i til husstanden, det varierer fra £ 10 om ugen op til £ 30 om ugen, det er meningen, at støtte de studerende i alle ting, han eller hun kan få brug for at købe, men det kan blive brugt på, hvad der nogensinde du ønsker, nogle bare lægge det hele i en opsparingskonto, som Spencer lyder som han skal gøre. Godt nok explination? |
|
| |||
| |||
| ah jeg ser nu, origionally Xbox gjorde ikke støtte 1080p via VGA men de udgivet en opdatering 2 ordne det. dens alle lidt blodige forvirrende! oh well atleast Jeg ved nu! thanx guyz! 111one! 1 |
|
| |||
| |||
| Hvorfor kan du ikke bare bruge et standard-TV? (beklager, hvis dette emne er død), men hvis du får "gratis offentlige midler" hvorfor vil du ikke bruge dem på noget nyttigt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fordi de er præcis de samme ting, men skærmen har en højere opløsning og er en tredjedel af prisen?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Okay that's cool. bare nysgerrig. :] |