![]() |
|
| |||
| |||
| hi i am denken om een mooie 24 "monitor met 1080p mijn EMA geld dat ziek krijgen van de zesde vorm: D. Ik heb een bloedige goede koopje op eBay voor een 24" maar het heeft alleen een VGA-aansluiting en als ik wil sluit deze aan op mijn xbox 360, dat is niet goed. theres een vga adapter voor de xbox 360 maar de 360 kan alleen 720p (ISH) in VGA-modus. mijn vraag is is er een adapter om HDMI-naar-VGA dus ik kan het gebruik van het volledige potentieel van de monitor, want anders zal ik moeten betalen ander £ 100 voor de HDMI versie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebben een gelezen hier
| |||
| |||
| Zou dit de verkeerde plaats en tijd te vragen wat EMA geld en zesde formulier? |
|
| |||
| |||
| EMA is geld betaald door de overheid aan kinderen die in de ether hogeschool of zesde vorm (Top einde van de middelbare school denk ik voor u) hoeveel EMA u recive wordt besloten door het totale bedrag van huis houden inkomen dat komt aan bij het huishouden, het varieert van £ 10 per week tot £ 30 per week, dit is bedoeld om de student in ieder dingen kan hij of zij nodig te kopen, maar het kan worden besteed aan wat je wilt, wat doe alles in een spaarrekening, die Spencer klinkt alsof hij gaat doen. Goed genoeg uitleg? |
|
| |||
| |||
| ah ik zie nu, origionally de Xbox didnt ondersteunen 1080p via VGA, maar een update 2 repareren. zijn allemaal een beetje bloederig verwarrend! Oh well atleast i know now! thanx guyz! 111one! 1 |
|
| |||
| |||
| Waarom kan je niet gewoon een standaard tv? (sorry als dit onderwerp is dood), maar als je steeds "vrij overheidsgeld" waarom doe je niet uitgeven aan iets nuttigs? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Omdat ze precies hetzelfde, maar de monitor heeft een hogere resolutie en is een derde van de prijs?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Oke, dat is cool. gewoon nieuwsgierig. :] |