![]() |
|
| |||
| |||
| hei jeg tenkte på å få en fin 24 "1080p-skjerm med min EMA penger som ill får fra sjette form: D. Jeg har funnet en blodig god handel på ebay for en 24" men det har bare en VGA-tilkobling og som jeg vil koble den til min xbox 360 som ikke er bra. Theres en VGA-adapter for Xbox 360, men 360 kan bare vise 720p (ish) i VGA-modus. spørsmålet mitt er, er det en adapter for å konvertere HDMI til VGA så jeg kan bruke det fulle potensialet til skjermen, ellers vil jeg måtte betale en annen £ 100 for HDMI versjon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har lest her
| |||
| |||
| Vil dette være feil sted og tid til å spørre hva EMA penger og sjette skjemaer? |
|
| |||
| |||
| EMA er pengene utbetales fra staten til barn som eter på høyskole eller sjette form (Top slutten av videregående skole Jeg tror på deg) hvor mye EMA du recive avgjøres av den totale mengden huset holder inntekter som kommer inn til husholdningen, det varierer fra £ 10 per uke opp til 30 pund i uka, dette er ment å hjelpe studentene i noen ting han eller hun kanskje må å kjøpe, men det kan bli brukt på hva noensinne du vil, noen bare putte det hele inn i en sparekonto, som Spencer høres ut som han skal gjøre. God nok explination? |
|
| |||
| |||
| ah jeg ser nå, origionally Xbox didnt støtter 1080p via VGA men de gitt ut en oppdatering 2 løse det. dens alle litt blodig forvirrende! nåvel atleast jeg vet nå! thanx guyz! 111one! 1 |
|
| |||
| |||
| Hvorfor kan du ikke bare bruke en vanlig TV? (beklager om dette emnet er død), men hvis du får "gratis regjeringen midler" Hvorfor ikke bruke den på noe nyttig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fordi de er samme ting, men skjermen har høyere oppløsning og er en tredjedel av prisen?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok det er kult. bare nysgjerrig. :] |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HDMI og DVI for LCD og xbox360 | jefechico | PC & Console Gaming | 3 | 23 juni 2009 09:58 |
| Problemer med å koble PC til TV bruker HDMI | sagheer | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 juni 2009 04:58 |
| DVI-til-HDMI-inngang Problemstilling | lovetrain | Kabinetter & Skjermer | 0 | 29 mai 2009 05:51 |
| HDMI tilkobling | haysey9 | General Hardware Chat | 7 | 1 oktober 2008 13:31 |
| HDMI til DVI-kabel Connector | Adrian1 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 8 januar 2008 15:57 |
| Thread Tools | |
| |