![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi, I'm new teidän foorumi ja pahoittelemme etukäteen koputtaa kotiovellesi kanssa ongelma. Tämä ei ole uusi ongelma, mitä olen ymmärtänyt ... Olen hiljattain ostanut "refurbished" HP Pavilion työpöydälle joka tuli kanssa Nvidia 9500GS. Tuuletin on tämä kortti aiheuttaa erittäin kovaa Buzzsaw melua kertaa, joista tiedän, on epäsäännöllinen (ja yhteistä tämä kortti). Se ei ollut vaikea eristää melunlähde. En yhteyttä HP käsitellä tätä, olen lukenut kaikki noin viallisia ja huonompi korvaaminen kortit, että muut ovat saaneet HP, kun valitset tämän reitin. Sen sijaan .... I'd mieluummin fyysisesti korvata tuuletin itseäni. Ongelma: Minulla on pahuksenmoinen aika paikallistamiseen tuulettimen (tai jäähdytysjärjestelmä), että luettelot yhteensopivuus Nvidia 9500GS. Tiedän (lukuisista hakua), että viallinen tuuletin on NvidiaGS on hyvin dokumentoitu ongelma. Lähes kaikki ehdotukset koskevat muilla foorumeilla liittyvät "yhteyttä HP: n ja he auttavat sinua" vastauksia. Kuten mainitsin, olin todella eivät halua lähteä sille tielle. Olen optimistinen sen suhteen, että joku täällä voi kohta minua suuntaan yhteensopiva Jälkimarkkinoiden tuuletin tai jäähdytysjärjestelmä korjaamaan tätä ongelmaa varten 9500GS. Yhteensopivuus on ensisijainen asia. Jos jokin sellainen folks tästä voisi ohjata minut oikeaan suuntaan I'd eniten arvostavia. Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd vain kannen pois, mitataan puhaltimen kanssa mittanauha. Se on luultavasti aivan tavallinen 80mm tuuletin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Halkaisija tuuletin on jokseenkin merkityksetöntä. Olen enemmän huolissaan ruuvi-reikiä, joilla tuulettimen kokoonpano valmiina ja rajallinen määrä tilaa Olen työtä. Uudelleen ... yhteensopivuus on ensisijainen asiasta asentamista Jälkimarkkinoiden tuuletin kuin korjaamiseksi. Nykyinen (viallinen) tuuletin kokoonpano on piano-muotoinen (ei, että asiat). |
|
| |||
| |||
| Eikö olisi helpompi vain ostaa eri näytönohjain ja liiskata että? Ei ole sattuma voi erehtyä ja päätyvät kanssa rätti kortin sitten. Pianon muotoinen bittinen näet ei ole fani, vain yksi osa jäähdytysjärjestelmässä. Kun ottaa sen pois päältä, voit nähdä tuuletin. Tämä bit on tehty tyylillä ja yleensä suoraan ilmavirran tiettyyn suuntaan. Tuuletin näyttää melko pieniä ja todennäköisesti vaikea löytää korvaavaa tai 3rd party, mutta en ole mikään asiantuntija on löytää bittiä niin. Se ei todellakaan olisi helpompi ostaa uusi näytönohjain ja asentaa, että on paljon helpompaa. |
|
| |||
| |||
| Mielestäni Carbon oli menossa enemmän, että voi vain korvata tuulettimen itse, jolloin tukiaseman käyttöön. Joka tapauksessa ennen kuin ostat mitään olisi hyvä tarkistaa, että ei ole vain löyhä lanka epävarmuudessa hieman lähellä tuuletin. Minulla oli tänään uuden rakentaa, ja se kuulosti aivan kuten te kuvailitte. Kannattaa tarkistaa
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Kiitos pojat. Oli ehdottomasti mitään johtoja tai esteet aiheuttavat melua. Tilasin paremman kortin Newegg .... pitäisi olla täällä puolivälissä viikolla. Thanks for the input! ... ja varoa, että 9500GS, monet ovat ilmoittaneet sama vika ja HP oli jo tietoinen siitä, kun kerroin ongelmaa (koska kortti tuli tehtaan rakennettu HP). Laatikko on edelleen takuu mutta en halua hoitaa sen itse (monista syistä). |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Minulla ei ole tärkein Windows kuulostaa mutta jotkin sovellukset eivät | rnunnery | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 13th Jun 2009 14:13 |
| ** Äänet Pitää katkaisemalla ** | brookaovhaydock | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 2. Feb 2009 06:52 |
| Automaattisesti avaamisesta IE ikkunat ja kuulostaa | akyadav001 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 12 | 6. lokakuu 2008 09:17 |
| Apu! Kuulostaa äänen tulevina tunnelin läpi! | smiles333 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 21. Sep 2008 07:23 |
| Epätavalliset Äänet on Laptop | targh | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 22 | 8. Maaliskuu 2008 18:09 |
| Thread Tools | |
| |