![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ben nieuw op uw forum en verontschuldigen ons bij voorbaat voor kloppen op je deur met een probleem. Dit is niet een nieuw probleem van wat ik begrijp ... Ik kocht onlangs een "gerenoveerd" HP Pavilion desktop die kwam met een Nvidia 9500GS. De ventilator op deze kaart zendt een zeer luid Buzzsaw lawaai op keer dat ik weet is onregelmatig (en gemeen met deze kaart). Het was niet moeilijk te isoleren van de geluidsbron. Ik zal geen contact opnemen met HP om te gaan met deze, ik heb alles gelezen over de gebrekkige en inferieur vervangende kaarten die anderen hebben gekregen van HP bij de keuze van deze route. In plaats .... Ik zou liever fysiek vervanging van de ventilator mezelf. Probleem: Ik heb een duivel van een time lokaliseren van een fan (of koelsysteem) voor dat de lijsten met de Nvidia 9500GS. Ik weet (uit talrijke huiszoekingen) dat de defecte ventilator op de NvidiaGS is een goed gedocumenteerd probleem. Bijna alle suggesties aan de andere fora hebben betrekking op "contact met HP en zij zullen u helpen" antwoorden. Zoals ik al zei, ik wil eigenlijk liever niet naar die route. Ik ben optimistisch dat iemand hier kan me in de richting van een compatibele vervolgmarkt ventilator of koelsysteem om dit probleem voor de 9500GS. Compatibiliteit is mijn primaire probleem. Als een van het soort mensen hier kunnen sturen me in de goede richting was ik de meeste waardering. Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wil gewoon de cover uit, het meten van de ventilator met een meetlint. Het is waarschijnlijk gewoon een standaard 80mm fan.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
De diameter van de ventilator is nogal irrelevant. Ik ben meer bezig met de schroef-gaten houden dat de fan assemblage in de plaats en de beperkte hoeveelheid ruimte die ik heb om mee te werken. Again ... compatibiliteit is mijn voornaamste probleem met de installatie van een aftermarket fan als oplossing. De huidige (gebrekkige) ventilator montage piano-vormig (niet dat het er toe doet). |
|
| |||
| |||
| Zou het niet makkelijker om gewoon kopen een andere grafische kaart en slaan dat in? Er is geen kans dat je kan krijgen bij het verkeerde eind en eindigen met een uitgeput kaart dan. De piano vormige wat je ziet is niet de fan, maar een ander deel van het koelsysteem. Als je dat uitschakelt, kun je zien dat de fan. Dat stukje is gemaakt voor stijl en meestal tot de directe luchtstroom in een bepaalde richting. De fan ziet er klein en waarschijnlijk moeilijk om een vervanger te vinden of een 3rd party, maar ik ben geen expert op het vinden van bit like that. Het zou echt makkelijker om een nieuwe grafische kaart en installeer dat veel gemakkelijker. |
|
| |||
| |||
| Ik denk Carbon ging meer op het punt dat je gewoon de plaats van de fan zelf, zodat de basis in de plaats. In ieder geval voordat u iets zou het de moeite waard om het is niet alleen een losse draad hangend enigszins in de buurt van de ventilator. Ik had dit op mijn nieuwe bouwen, en het klonk precies zoals u beschrijft. Een cheque ter waarde van
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Bedankt jongens. Er waren zeker geen draden of obstructies veroorzaakt het lawaai. Ik bestelde een betere kaart van Newegg .... moet hier het midden van de week. Bedankt voor de input! ... en hoeden van de 9500GS, vele hebben hetzelfde gebrek vertonen en HP was al bewust van het toen ik melding gemaakt van het probleem (omdat de kaart kwam met een fabriek ingebouwde HP). De doos is nog onder garantie, maar ik liever zorg voor het zelf (voor tal van redenen). |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik heb geen Windows belangrijkste klinkt maar sommige apps doen | rnunnery | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 13 jun 2009 14:13 |
| ** Geluiden Handhaaft afsnijden ** | brookaovhaydock | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | De 2 februari 2009 06:52 |
| Automatisch openen van IE vensters en geluiden | akyadav001 | Virus, spyware & Security | 12 | 6 okt 2008 09:17 |
| HELP! klinkt als geluid komt door een tunnel! | smiles333 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 21e sep 2008 07:23 |
| Ongebruikelijke geluiden op Laptop | targh | Virus, spyware & Security | 22 | De 8 maart 2008 18:09 |
| Thread Tools | |
| |