менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютери, комплектуючі > Графічні карти & Монітори

Register

Вентилятор VGA Sounds Like A Buzzsaw!

Reply

Різьба Інструменти
Old 23 квітня 2009, 08:49
Нові члени групи

Default Вентилятор VGA Sounds Like A Buzzsaw!

Привіт, я новачок у форумі і заздалегідь вибачитися за стукає у ваші двері з проблемою.
Це не нова проблема, наскільки я розумію ...
Я нещодавно купив "відремонтовано" HP Pavilion робочий стіл, який прийшов з Nvidia 9500GS.
Вентилятор на цій карті, випромінює надзвичайно гучний шум на Buzzsaw часи, які я знаю, нерегулярні (і спільного з цією картою). Це було не складно ізолювати джерело шуму.
Я не звертайтеся в HP для вирішення цього, я читав все про дефектних і поступається заміна карт, інші отримали від HP при виборі цього шляху.
Замість .... Я не хотів би фізична замінити вентилятор себе.
Проблема: У мене диявол час місцезнаходження вентилятора (або системи охолодження), що списків сумісності з Nvidia 9500GS.
Я знаю (з численних студій), що дефектні вентилятор на NvidiaGS добре документовані проблема. Майже всі пропозиції з інших форумів відносяться до "Зв'язок з HP, і вони допоможуть вам" відповідей. Як я вже згадував, я дійсно не хочуть йти цим шляхом.
Я налаштований оптимістично, що хтось тут може бути в змозі вказати мене в напрямку сумісні Aftermarket вентилятор чи система охолодження для усунення цієї проблеми для 9500GS.
Працює мій основне питання.
Якщо який-небудь роду люди тут міг керувати мене в правильному напрямку, я був би дуже вдячний.
Спасибо!
Old 23 квітня 2009, 17:06
Донор групи

Я просто візьму кришку, розмір вентилятора з рулеткою. Напевно, просто стандартні 80-мм вентилятор.
"Я любив P182 настільки, що, коли система моєї дружини всі галасливі і потребують всі види прибирання, я купив їй одній. Потім, коли я хотіла кішку, я купив P182. P182 це не кіт, як такої, але він все ще відмінний купити ".

Моя система: 日夏子

Процесор (и):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz