![]() |
|
| |||
| |||
| Blot ønsker at vide, hvis en computer vises fra VGA til Scart. VGA af computeren og Scart fra TV. Jeg ved VGA til VGA og HD til HD og DVI vil arbejde, men vil SCART vise en computer output? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Teoretisk ja.
Men en CRT (billedrør) med SCART-indgangen ikke vil. Den pixels er helt anderledes, og signalet kan ikke vises. Men en mere moderne TFT, LCD, Plasma eller LED TV med et SCART-indgangen bør gøre netop bøde. Mit system: FordyPC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 4D (Fordy (Ford) Ollie spot on MATE .. Jeg har også prøvet en DIY kit .. dårlige billede, du er bedst ved hjælp af et S-video føre, hvis dit grafikkort understøtter, at .. men jeg fandt med denne billedkvaliteten stadig ikke var stor
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Computer Støvler Men nr. Display, ikke engang Post. Please Help | birk | General Hardware Chat | 5 | 25 November 2009 08:02 |
| Skærmdisplayet problem - grønne firkanter og spil virker ikke | kojowilliams | CPU, bundkort og RAM | 0 | 13th May 2009 17:12 |
| Computer problem, vil ikke vise noget som helst .. : ( | JMember | General Hardware Chat | 6 | 20 marts 2009 05:10 |
| En anden computer, der ikke vises en Thing Oo | JMember | General Hardware Chat | 1 | 5th Mar 2009 05:26 |
| Min computer vil ikke vise en gammel harddisk | navnut | Drives & flytbare medier | 25 | 5. maj 2008 06:40 |
| Thread Tools | |
| |