![]() |
|
| |||
| |||
| Wil gewoon weten of een computer wordt weergegeven van VGA naar Scart. VGA van de computer en Scart van de TV. Ik weet VGA-naar-VGA en HD naar HD en DVI zal werken, maar zal scart beeldscherm van een computer output? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Theoretisch ja.
Maar een CRT (Cathode Ray Tube) met scart aansluiting niet. De pixels zijn totaal verschillend, en het signaal kan niet worden weergegeven. Maar een meer moderne TFT, LCD, Plasma, of LED-TV met een scart aansluiting moet doen prima. Mijn Systeem: FordyPC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 4D (Fordy (Ford) Ollie plek op mate .. Ik heb ook geprobeerd een doe-het-zelf kit .. slechte foto die je het best gebruik van een S-video-lood als uw grafische kaart ondersteunt dat .. maar ik vond dit de beeldkwaliteit nog steeds niet groot
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer Boots But No Display, zelfs niet Post. Please Help | berk | Algemeen Hardware Chat | 5 | Gisteren 08:02 |
| Beeldschermdisplay probleem - Groene pleinen en games niet werken | kojowilliams | CPUs, Moederborden & RAM | 0 | 13 jun 2009 17:12 |
| Probleem computer, worden niet weergegeven een Thing .. : ( | JMember | Algemeen Hardware Chat | 6 | 20 mrt 2009 05:10 |
| Een andere computer die niet op Een Thing Oo | JMember | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 5 maart 2009 05:26 |
| Mijn computer wordt niet weergegeven een oude harde schijf | navnut | Drives & Removable Media | 25 | 5 mei 2008 06:40 |
| Thread Tools | |
| |