![]() |
|
| |||
| |||
| Vill bara veta om en dator visas från VGA till Scart. VGA från datorn och scart från TV. Jag vet VGA till VGA och HD till HD och DVI kommer att fungera utan scart visa en dator produktion? |
|
| |||
| |||
| Teoretiskt ja. Men en CRT (katodstrålerör) med SCART-ingången kommer inte. Den pixlar är helt olika, och signalen kan inte visas. Men en mer modern TFT, LCD, plasma, eller LED-TV, med en scart-ingång bör göra just fine. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 4D (Fordy (Ford) Ollie plats på matte .. Jag har också provat en gör-det-själv kit .. dålig bild du bäst använder en s-video leda om ditt grafikkort har stöd för att .. men jag hittade detta bildkvaliteten fortfarande inte var bra
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Datorn startar But No Display, inte ens Post. Please Help | björk | General Hardware Chat | 5 | 25 november 2009 08:02 |
| Skärmvisning problem - gröna fyrkanter och spel fungerar inte | kojowilliams | Processorer, moderkort & RAM | 0 | 13 juni 2009 17:12 |
| Dator Problem, kommer inte att visa en sak .. : ( | JMember | General Hardware Chat | 6 | 20 mars 2009 05:10 |
| En annan dator som inte uppvisar något Oo | JMember | General Hardware Chat | 1 | 5 mars 2009 05:26 |
| Min dator kommer inte att visa en gammal hårddisk | navnut | Drives & Removable Media | 25 | 5 maj 2008 06:40 |
| Thread Tools | |
| |